Ah, nog een "onderdeurtje" dus (vat het niet verkeerd op!, ben zelf 1.52 = dus bepaald niet lang). Hoe is het nu om die lengte te hebben en zwanger te zijn..? Je zegt dat je je draai niet kunt vinden? Hoe precies slaap je/lig je in bed?
Ja ja, dat dacht ik al. Jij hebt wel discipline haha! Mooi buiken allemaal hoor meiden! Bijzonder toch hoe je lichaam verandert ten behoeve van je kindje.
Dank je! Vind het meer een buik'je', maar ben er trots op! Ik heb aan mijn linker kant over heel me zij een tatoeage met orchideeën en een tekst, van een kleine orchidee ga ik steeds meer naar een grote orchidee ha ha. Ben benieuwd of dat na de bevalling nog wegtrekt. Zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben? Van tattoos half op de buik die meegroeien met de zwangerschap?
Ook een mooie buik! Is bij jou ook snel gegaan de laatste weken, of niet? Hij blijft wel mooi bescheiden!
Een paar dagen geleden, 13 weken zwanger van onze dochters! edit: even de foto aangepast zodat die niet te klein is
Ja groei nu echt met de dag! Krijg echt wisselende reacties, de een vindt mn buik huge en de ander vindt het heel bescheiden..
dit meen je niet he?? :8 Mooi hoor Sunshine! En die vergelijking is wel leuk om te zien..van plat naar een mooi buikje
Maa ligt het aan mij of is het steeds dezelfde kamer? Ik snap deze ophef niet zo goed of heb ik wat gemist
Ben nu trouwens erg hard aan het groeien heb ik het idee. Mijn laatste foto heb ik geplaatst met 14 weken... maar heb sinds een weekje vooral in de avond een erg trekkerig, straks gevoel aan mijn huid rond mijn maag zeg maar, boven de navel tot aan de borsten. Komt dit door het groeien? Ik lees wel eens dat met deze termijn dat kind nu net boven je schaambeen komt...maar werkelijk ik heb al een aardige toeter hoor, en met voelen kwam de baarmoeder tot aan de navel...huh??? Of die info klopt niet... Ga binnenkort weer eens een kiekje doorsturen. heb nu wel foto's maar van die vieze blote witte buiken foto's...wil je niet zien ; )
ik heb soms na een dag werken pijn onder in mijn buik en aan de zijkanten. Kan dit komen doordat ik zo snel groei?
Met 16 weken komt je baarmoeder zeker wel tot de navel of er iets onder. Het is mijn derde en komt nu al tot mijn navel. Zijn ongeveer even ver dus dat kan goed kloppen
Hallo dames!! Ik doe ook ff mee.... Leuk leuk! Misschien stom.. maar ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.. Mijn buikje is best al wel duidelijk. Had zelf al wel wat een buikje maar niet zo als dit. Is dit al een zwangerschapsbuikje? Of ligt het aan mijn darmen... Voel me niet opgezet ofzo... Hoe dan ook, ik ben blij! Iedereen mag het weten
Dat zijn inderdaad je darmen..het vruchtje is pas een paar millimeter. Maar dan nog,je mag er zeker trots op zijn!!