Hahaha Annick; ik vat niet gauw iets verkeerd op hoor Ik vind het tot nu toe nog wel meevallen, heb mij er voorheen wel eens zorgen om gemaakt; Hoe gaat het ooit passen als ik zwanger mag worden en hoelang blijf ik m`n evenwicht bewaren op 2 benen hahaha, maar tot nu toe valt het mee. Alleen het zit mij nu snel in de weg met bukken en tillen (ik ben gastouder dus moet wel aantal keren per dag bukken en tillen) Na een vakantie van 2 weken merkte ik dat mn buik ineens echt gegroeid was en de baby ook. En dat ik niet meer zo gemakkelijk voorover boog als voorheen. Ook mn schoenen/sokken moet ik nu wijdbeens aantrekken (héél bizar!) Maar ik slaap in principe gwoon op mijn zij, ik sliep altijd al op mijn zij; erg in elkaar gekropen en kan nu alleen m`n benen niet meer zover optrekken als ik gewend was maar nu lig ik iets gestrekter. Wordt nu de laatste 2 weken wel regelmatig wakker van benauwdheid (of het echt door de ligging van de baby komt weet ik niet...) En jij? hoe vind jij je draai?
Haha zo triest maargoed, volgens mij zijn ze alweer goed aangepakt door het beheer. Er is er iig weer 1tje geblokkeerd, maar volgens mij was dat dezelfde persoon als ene Chelly. Nu ga ik er geen woorden meer aan vuil maken Wow ik moest echt superveel pagina's bijlezen wat een leuke buikies weeeer! Ik maak zaterdag weer nieuw foto'tje. Vorige vrijdag pasde ik nog net in mijn jas en gisteren kreeg ik hem met moeite dicht en kreeg ik amper adem xD heb dus maar even een jas besteld dat betekent dus dat ik deze week toch weer wat ben gegroeid hihi.
21 weken op de foto. maar de spiegel maakt volgens mij wel érg slank want voor mijn gevoel ben ik dikker
Ik ook! Heb der al gevonden met precies dezelfde foto. Is dezelfde persoon als gisteravond, en daarvoor. Ongelooflijk toch? Mooie buiken meiden! Ik zal mijn buikje ook weer eens posten. Heb de laatste weken een groeispurt gehad denk
Volgens mij ook weer dezelfde vloer, deurstop, plek waar de foto genomen is.., hahahaha. Maar het gaat om de foto's!! Mooie buiken dames!!
Mooi buikjes dames!!! Hier vannacht ook opeens een groeispurt gehad volgens mij. Maar maak volgende week weer een foto