Haha ja ik hoor ook net dat lanalana een fake account is xD Meiden in ander topic hadden het erover. Gewoon allemaal dezelfde persoon misschien ?? Als ik op die link klik staat er namelijk "Hoever ben ik???" en dat zei die Chelly ook steeds Nouja. Nu is het wel weer welletjes
Sorry maar allemaal leuk en aardig dat geklets over fake-members maar moet dat ten kosten gaan van dit topic? misschien even een eigen topic maken ofzo, het is nu duidelijk.
Oo doe ik het nu goed???? Net ff fotootje geprobeerd van die witte buik van mij. Maar knap lastig met de tablet. Kan de camera namelijk niet omdraaien. Dus alleen webcam zeg maar. In de spiegel heeft dus geen zin. Anders vanavond proberen dan kan meneertje een foto maken... Ben nu erg benieuwd of de foto erop komt
hahaha ik vind het om te gieren.. blijkbaar heeft ze niets anders te doen??? MI87 ik heb de zonnebril op hoor mooi buikje meid!
Wat een mooie buiken allemaal. Ik denk dat ik het wel aan durf om mijn nog bescheiden, maar zeker wel aanwezige voor 7+3week wel durf te showen.
Pffff die fakers hebben echt geen leven zeker..waarom doen ze dit vraag k me af.. Zie weer mooie buikjes voorbij komen ik ga groeispurt maken volgens mij heb een vergelijking gemaakt..zie hieronder heb net gewerkt dus zie dr dramatisch uit Bekijk bijlage 379077
Huh even niet geweest hier en lees ik hier nu iets over mensen die hier nep foto's plaatsen?! Wat ontzettend triest zeg. Ik zal vanavond een foto maken van mijn dikke pens. Nu eerst twee apen naar bed brengen.
Nou nog 2 toe dan Gewoon omdat ik zo trots ben op deze unieke fotoshoot! Hier overigens 35 weken zwanger
Ik weet niet wat hier aan de hand is ben nu eindelijk verder als 11w zwanger,dit heb ik vorige twee keer niet gehaald. Ben nu 14,w en zielsgelukkig. Snap dan ook echt niet waarom ik voor fake menner wordt uitgemaakt. En een nep foto? Zou graag willen weten hoe dat doet?
Ik had 'm ook al bij de bevallingslijst geplaatst, maar wil hem hier ook graag delen. Ben er trots op! 18,2 weken van een verrassing. Ik geniet zo van de kriebeltjes vanbinnen!