Wauw mooie buiken! @ Mamachantal hier hetzelfde verhaal alleen zit baarmoeder inmiddels bijna bij borstbeen, ik groei dus erg omhoog ipv naar voren. Doet de vk je meten dan kan je het verschil goed bijhouden..
heb over 1,5 week 1e afspr staan bij vk. liep tot vorige week bij gyn en die meten niet. ga het dan uiteraard wel ff zeggen dat buikje niet meer groeit. Misschien dat ze dan wel groeiecho wilt.. hij liep altijd voor op groei
@mysteriegirl, haha hier ook een rechts ligger vooral s'ochtends als ik opsta zit er een hele buld. Me collega voelde de beeb en schrok ze zei oow je rechterksnt heb je helemaal harde buik. Dus ik zo nou dat is wel harde buik maar dat is de beeb de rug en andere kant prik je zo in vruchtwater
33 weken zwanger.... Met blouse aan.. mijn buik zit onder de striemen... schaam me er een beetje voor.
Nog een week of 4 te gaan.... Buik is afgelopen 2 weken echt heel hard gegroeid! Tja, zal wel door verlof komen
Mooie buiken !!! Kan niet wachten tot die van mij ook gaat groeien ook tweede kindje dus ben erg benieuwd!
Prachtige buiken dames. Al alles goed blijft gaan mag ik over een paar weken ook komen showen. Alhoewel mijn darmen nu al lekker hun best doen hahaha
hierbij mijn buik (!!!) met 35 weken... ik houd enorm veel vocht vast de laatste 2 weken... ik ben benieuwd of ik nog veel ga bijkomen of niet