Nee dat weet ik. Heeft de verloskundige ook gezegd. Wij hebben ook een slechte 20 weken echo gehad en uiteindelijk wel een goeie GUO gehad maar de twijfels blijven. Ik ben beduidend veel minder zwaar als bij de andere twee zwangerschappen en ik merk dat ik hier onzeker door wordt. Mede door dit gegeven heeft de verloskundige een groei echo aangeboden. Om bij mij deze zorgen en spanning hopelijk weg te nemen. Misschien ben ik er ook veel te veel mee bezig maar krijg het niet uit mijn systeem.
Twijfel jij hier niet over? Ik kan mij zo voorstellen dat deze zwangerschap voor jou ook behoorlijk emotioneel kan zijn gezien het enorme verdriet van jullie andere dochter.
Precies 8 weken zwanger! Nou heb ik altijd al last gehad van een opgezette buik dus ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft... en me borsten zijn echt huge geworden daarom lijkt t nog voller van borsten naar buik toe.
ja ik twijfel dr wel eens over hoor ga maandag ook vragen of ukkie niet te klein is maar hij heeft altijd 1-2 weken voorgelopen op groei. alleen laatste paar weken groeit mn buik gewoon niet meer. en de gyn deed beetje vaag laatste x over zn groei
Dan snap ik zeker dat je ongerust bent hoor. Ik moet zeggen dat ik tussen week 20 en 30 ook erg onzeker was over de groei omwille van buikje. Ik zag hier overal mooie, dikkere buiken en ik had zo'n bultje... Hopelijk is alles ok en kan je na de controle het een beetje loslaten en (nog meer) genieten!
Dank je! Ik had op deze site gelezen hoe je het zelf kan maken. Ik doe het alleen zelf met de zelfontspanner. Slaapkamerstudio - Eljart
Hehe het gaat eindelijk wat minder hard bij je haha kon ook niet anders. En nog aardige buik prachtig !