Ja het gaat nu wel flink onhandig worden Ik hoor ook steeds dat je van achter helemaal niet ziet dat ik zwanger ben!
En toch is hij nog niet ingedaald M'n buik heeft altijd al vrij laag gezeten eigenlijk., dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij wel is ingedaald haha
Ja aan de ctg.. Standaard om de dag. Te hoge bloed druk. Word volgende week ergens ingeleid. Maar het rommelt al aardig dus misschien komt het nog vanzelf.. Zenuwappig dus haha
Mooie buikjes!! Hier nu 17 weken en echt nog niks te zien, pas ook al mn skinnyjeans nog enz... Vorige zw met 17 toch wel een buikje al. Had gehoopt met derde dat t iets sneller zou gaan...
Hier met 10 weken en 4 dagen! Elke dag verbaas ik me hoe groot me buik is heb sowieso altijd al last gehad van opspelende darmen die spelen denk ik ook dus ook rol. Ik heb er toch maar echt 1 baby in zitten en alles past nog gewoon me skinnys ook dus ja...
Ikke wel hihi alleen moet je wel zeggen dat t in de loop van de dag me buik dikker wordt en dan knelt t hier en daar dus de ultieme oplossing een tregging! Heb bij de h&m treggings gekocht en die zitten heerlijk!