27 weken heb het idee dat het steeds harder groeit Ik voel me soms echt gigantisch hoe moet dat dan over een paar weken hahaha Hebben jullie ook dat je buik savond een stuk groter is dan overdag? Als ik opsta valt het wel mee met de buik en doet ie ook geen pijn maar tegen de avond (deze foto is dus van zojuist) opgezet en pijnlijk zit ie echt in de weg zeg maar. Ps mooie fotos weer erbij meiden echt wauw!
Bescheiden buikje hoor! Bij mij is zelfs nu nog m'n buik 's avonds zichtbaar groter maar is denk logisch met eten dat dan in je buik erbij komt.
Ja eten is na de middag een ramp maag gaat dan zo zeer doen en blaas helemaal op. Moet nog een tijdje dus ik hou mn hart vast voor als de buik nog groter is straks.... Mooie buik flowie!!!
Mooie buiken weer hoor! Mamavanjuul: normaal zou ik dit zo snel zeggen maar jij hebt ook behoorlijke boobs zeg Paperdoll: hier ook behoorlijk opgeblazen aan het eind van de dag, pfff.
Hahaha ja hou maar op! Ben van een C cup naar een E gegaan en ze groeien aardig door Zelfs de kinderen valt het op, haha!
Hier ook zo'n gevalletje 2 cupmaten erbij De maagklachten en opblazen komt volgens mijn verloskundige (waar ik net vandaan kom) door dat ik erg hoog draag... kleine ligt echt tegen de ribben.
Weten jullie van jezelf hoe je draagt? Was er benieuwd naar. Krijg vaak opmerkingen over kleine buik (terwijl ik toch echt aankom etc) komt door een bepaalde manier van dragen zegt verloskundige. Mooie buiken trouwens weer zeg
hier mijn foto, maar moet er wel bij zeggen dat er 2 kindjes in zitten Ben vandaag 10 weken en foto is van vorige week.