Mamavanjuul: oef ja hier had ik al een D en nu...geen idee maar ze zijn behoorlijk gegroeid. M'n vriend vindt het helemaal niet erg zegt tie steeds en volgens m'n jongste zitten daar ook baby's in Mimully: huh ik mis op de linkerfoto je tattoo Paperdoll: ik draag van voren (alle drie de keren) en de kleine zit inderdaad ook hoog, althans m'n baarmoeder zit al tegen m'n ribben aan. Kleine ligt voornamelijk dwars onderin maar als ze besluit om even te verhuizen heb ik gelijk véél last van maag zuur
Hihi viel mij idd ook al op. Maar als de ene foto in de spiegel is genomen en de andere niet dan is dat natuurlijk logisch.
Vanmorgen lag de kleine met het hoofd naar beneden dus billen en of benen onder mn ribben. Nu ligt de kleine volgens mij wat meer naar onder maar indd bij ver naar boven draaien maagzuur en enorme maagpijn helaas.
Pfff nou heb ik altijd last van een opgezette buik wanneer ik ongesteld moet worden....maar met 5 weken is dit wel erg overdreven!! Hoe ga ik dit nog 5 weken verbergen??
Tja, als ik toen wist dat ik 7 uur later mijn beeb al in mijn armen had.... Mooie buiken, geniet ervan, ik mis de mijne!
Had ik ook, en opeens zakte mijn buik weer in. Zijn je darmen die ruimte aan het maken zijn want je baby zit nog onder je schaambot
Je buik hoeft niet in te zakken hoor...ik heb het ook..savonds wel iets erger dan sochtends...maar het is ook je baarmoeder die oprekt...wordt juist alleen maar erger :b
Op de vraag van de tattoo, de ene foto is met de telefoon rechtop genomen en de andere ondersteboven. Hij heeft hem dus zelf gedraaid. De ene is dus van links en de andere vanaf rechts. Lag even aan de spiegel waar ik voor stond. @ilse, klopt helemaal hoor, het zijn je darmen. Waarschijnlijk zakken ze wel weer wat "in".
Liz... Hmm nu valt het idd mee... Mijn broek zit nog prima...kijken hoe het aan het einde van de dag is
Gefeliciteerd! Hier mijn buik met 16.5wk! Moet er wel bij zeggen dat ik zelf een beetje 'schrok' van de foto. Duidelijk dat buik aan het eind van de dag dus echt wel groter is
Wanneer maken.jullie trouwens jullie buikfoto's Ik.maak ze vanaf het begin alleen smorgens en voor het eten! dus laat staan als ik ze s'avonds zou maken haha!!
@peace, van harte gefeliciteerd meis!!!!!!! @siri, ook van harte gefeliciteerd meis!!!!! Ik maak de foto's bijna altijd Sochents ook savonds is haast niet te doen buik doet dan zon pijn. Soms maak ik er wel 1 savonds puur om te vergelijken haha.
Siri, waah gefeliciteerdd!! Ik draag laag en volgens mij wel naar voren! Heb veel kwaaltjes gehad maar gelukkig geen mAgzuur