Erg mooi weer Ik zit echt te wachten op de "toeter" ik ben tot nu toe meer naar boven toe gegroeid dus nu mag het wel naar voor gaan hihi geen plek meer boven.
Een buikfoto van mijn 'skippybal' gisteren gemaakt met 38weken Misschien wel de laatste foto voor mij om te plaatsen hier Bekijk bijlage 388643
Wauww! Indd een skippybal hahaha Maar dat is vals spelen,je weet al wanneer de kleine komt hahaha Veel succes alvast
Haha ja helaas wel,had het liever ook anders gezien en een 'natuurlijke' bevalling gehad maar goed het is niet anders... Voordat de paasdagen beginnen is onze kleine meid geboren Spannend!
Mijn buikje met 33 wkn 3 dgn.. ( had niet verwacht deze nog kunnen te maken omdat mijn vliezen zijn gebroken met 31 wkn en 5 dgn en toen was mijn buik helemaal plat) Vandaag 34 weken en ons prulleke zit nog steeds in mama's buik Wauw maris wat een pracht toeter!
Mooie buikies! En inderdaad! De skippybal ingeslikt maris!!! Nog eventjes! Spannend!!! Wishfull, wat goed dat de kleine nog aan boord is! Zet hem op! Hier inmiddels de vraag gekregen aan welke kant ik nu zwanger ben... Mijn kont staat net zo bol als mijn buik volgens zeggen. En bedankt zeg!
Het is hier nu echt te zien bovenste 5 onderste 9 weken. Wat groeien mijn borste toch ook als kool. Trouwens zelfde rughouding en buik echt niet uit gehouden. Schok er zelf van. Eerste kindje maar wel veel afgevallen van 121 kilo naar 63 en weeg nu voor ze 65 nu 70.
Ben jaloers! Ik draag nog dezelfde bh's als voor de zwangerschap. Ze zijn wat voller maar absoluut niet in maat gegroeid! Wel heb ik prachtige dikke blauwe aders om ze te sieren nu. Mamavanjuul, o ja die ga ik gebruiken 😉 heb zoiezo een bolle kont altijd van mezelf en holle rug. Vind het zelf reuze meevallen maar zodra je zwanger bent mag ineens iedereen je uitschelden voor van alles en nog wat heb ik gemerkt. Bolle, dikzak, vreetzak, nijlpaard etc. Kan er nog wel om lachen. Laat me er weinig door raken maar merk dat mijn lontje langzaamaan ietshe korter begint te worden nu dat ik het toch wel lichtelijk vervelend begin te vinden. Trots op mijn buik voert nu nog wel de boventoon. Maar voor hoelang nog...