@ik weet even niet wie, over de vraag of je ook naar achter kunt dragen. Het antwoord is ja. Ik heb een buurmeisje gehad die echt de hele zw.schap haar eigen kleren aankon. Toen ze acht maanden was, begonnen mensen te vragen of ze misschien zwanger was. Toen moest ze al bijna bevallen! Wel had ze gebroken/gekneusde ribben. Dus het was meer omhoog dragen denk ik, maar zeker niet zichtbaar naar voren.
Dat was ik met de vraag over naar achter dragen, ik begin nu pas redelijk wat naar voren te groeien maar ik draag ook heel hoog zei de verloskundige en ze denken dat ik ook flink naar achter draag heb veel rugpijn (die heel anders is en niet samenhangt met mijn bekkenpijn) ze voelen goed dat er vanalles in de verdrukking ligt dus dat het kindje mijn ingewanden waarschijnlijk tegen mn rug aan drukt. Dus vandaar dat ik me dat afvroeg. Nu hoop ik dat de kleine toch besluit wat meer naar voren te komen Die jurk viel mij ook al op hihi erg gaaf Aster14
Ps. (even frustratie) kijk ik ben zelf niet groot en ons kindje is ook niet heel groot zoals tot nu toe gezien is, nu krijg ik vaak vervelende opmerkingen over mijn buik.. hij zou klein zijn en weet je zeker dat je wel 28 weken bent (heel zeker want dat kan niet missen na de medische molen). Zijn er meer mensen die dat wel eens hebben? soms heb ik de neiging heel kwaad te worden dan.
Bij mij is het juist andersom!! Ook niet altijd even leuk!! Ook ik weet het zeker want ook ik kom uit de mmm. Snap heel goed dat je vervelend er bij voeld. Knuffel
Precies dat lijkt me indd ook niet leuk nee Snippie, vervelend dat mensen altijd wat te "zeuren" hebben lijkt wel. Bedoel ik heb zoiets van wat maakt mij het nou uit hoe mijn buik is klein groot middel zolang ik maar weet dat wat er inzit gezond is en het goed doet ja toch.. Ik vind alle buiken prachtig van iedereen die ik voorbij zie komen hier we mogen er allemaal zijn incl onze mooie buiken
Het zijn allemaal mooie buiken iedereen draagt t nou eenmaal anders,als het kindje wat in je buik zit maar goed en gezond groeit,dat is het allerbelangrijkste en.wat anderen zeggen is soms niet leuk maar lekker links laten liggen
Mooie buiken meiden. Inderdaad gaat bij.mij ene oor in andere uit. Mensen denken dat ik er twee draag of dat ik veel verder ben. Maar kleine ligt maar 5dagen voor dus. Ik draag heel erg naar voren. Baby zit aan de buiten kant. Vandaar mijn grote buik.