Ik zat er aan te denken evt 2de hands zon band te kopen maar weet het ook nog niet. Zal mij ook benieuwen hoe het met de klachten gaat na de bevalling. Erg mooie foto's weer meiden! Hebben jullie ook wel eens savonds enorme druk op jullie buik zo erg dat je ademnood hebt? En wat doe je er op dat moment aan
Hier mijn foto van 8 weken...krijg nu al van iedereen de vraag of het een tweeling is of valt dit nog best mee? Bekijk bijlage 389812
Mooie groei minime!! Flippo, jij hebt ook een mooie grote buik!! Pixie: ik weet niet hoe je buik er normaal uit ziet maar die vraag kreeg ik ook, hier normaal een hele slanke taille en al snel een bolletje! Maar heerlijk toch.. Lekker van genieten!
Mooi weer zeg Pixie83, ja bij iedereen gaat het anders ik vind het schattig hoor je buikje nu al heerlijk toch lekker genieten ik moest zeker 20 weken wachten tot ik iets van een bolletje kreeg. En ik ben van mezelf heel plat. Minime88, erg mooie buik hoor wauw!
Pixie83, leuk toch nu al een buikje! Ik had met 8 weken ook wel iets een buikje, maar niet dat het echt zichtbaar was voor anderen (moet ook zeggen dat ik vaak wat wijdere kleding droeg) en ik verwacht een drieling. Zegt dus niks.
Mooie buiken hihi Met 8 week had ik een enorme darmen buik, die kon je amper verdoezelen Mijn bijdrage 25 week, 2e kindje.
Ik ben zo benieuwd naar het verloop van jouw buik..!! Een drieling wauw..!! Dat moet echt zo bijzonder zijn..!! Zijn dit jullie eerste kindjes?
Leuk al die verschillende buiken weer! Prachtige exemplaren! Hier mijn bijdrage weer met (op dat moment)26 weken inclusief hond! Buikje begint nu goed te groeien. ..
Kon het niet laten hihi deze keer met bedekte buik Ik tel echt af naar de 30 weken dan voelt het echt als de laatste loodjes ofzo voor mn gevoel.