Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb in principe een afspraak voor een zwangerschapsshoot staan bij 37 weken. Echter bedacht ik me vandaag dat ik dat best kortdag vindt, van als de uk eerder komt. Bij hoeveel weken raden jullie het aan of hebben jullie de shoot gedaan?
Vind jij dat niet eng? Ik namelijk wel. Ben bang dat ik heel de shoot mis omdat de uk dalijk te vroeg wil komen..
Ik zou het zelf ook tussen de 32 en 35 weken doen, ik vond mezelf op het laatst echt niet mooi meer, was helemaal opgeblazen, buik hing heel laag, terwijl ik gewoon slank ben.
Nou nee niet echt pas toen ik jou berichtje las ging ik denken oehh dat is wel beetje krap. Maar ga dr vanuit dattie nog maar lekker even blijft zitten hihi. Waarom heb jij hem zo laat pas als ik vragen mag?
Omdat ik eigenlijk dacht dat ik zo laat mogelijk het mooist zou vinden..Maar ik had er niet over nagedacht wat te doen als het eerder komt. Ik ga maar even overleggen met mijn fotograaf. Jij?
Kimmiej je hebt hier ook al een topic over geopend BabyAngel haha ja een heel groot verschil, mooi! Hier mijn darmenbuik (denk ik) maar alsnog trots! En wat een verademing zo'n positiebroek..
Jaaa...gelezen! Begint inderdaad nu goed te groeien.....tijd vliegt nu ook echt voorbij....nog maar 13 weekjes te gaan voor ons beide! Wordt nu wel steeds spannender vindt je niet? Ik voel me prima eigenlijk....op wat vocht vasthouden en het occasional maagzuur na dan..... Probeer vandaag even wat in de tuin te doen, maar moet vaker pauze houden....pfff....en dat bukken voor al dat onkruid is ook niet echt bevorderlijk voor het maagzuur . Hoe is het met jou verder?
Haha yes gelukt Ja het aftellen is begonnen he?? Pfff fijn dat je jezelf prima voelt! Ohja dat maagzuur brrr.. Hier helaas een iets minder 'prima' zwangerschap. Na het last hebben van mijn bekken, kreeg ik vanaf week 20 extreem last van harde buiken, die vanaf week 23 pijnlijk en regelmatig werden. Heb dan ook nog wat ziekenhuisbezoeken en overnachting gehad. Gelukkig lijken de harde buiken geen effect te hebben en is alles nog potdicht . Nu alleen dus al vanaf week 23 complete rust, lopen gaat niet. Een paar meter hooguit.. Kan nu wel weer fietsen, dus dat is nog wel fijn haha... Als een oud vrouwtje. .. Maargoed de kleine man doet het erg goed! Afgelopen week ook een 3d echo gehad, super gaaf om te zien. Ga jij dat ook nog doen?? Zo even off topic... Sorry dames! Nu weer on-topic
Mooie buikjes hoor! Ik kan nu k bevallen ben mn bijdrage niet meer leveren maar vindt t super leuk om hier te kijken naar de groeiende buikjes