Lekker hoor! Kom telkens weer ff spieken! Krijgen jullie ook steeds te horen: je hebt een typische meisjes of jongensbuik? Alsof dat wat zegt... Ik heb een puntbuik en draag naar voren. Volgens menig mens krijg ik dus een jongen. Terwijl ze elders in het land weer andersom zeggen...
Bih mij klopt het wel haha. Maar hoor ook vaak dat het niet klopt. Het heeft denk ik meer te maken met je bouw dan het geslacht van je baby...
Ow breek me de bek niet open hier heeft ook iedereen wel een menig over mijn mini buikje, ene vind het meisje ander vind het jongen tsja wij weten het hihi maar hun niet. Ze zijn van mening dat je bij een jongen een recht naar voren flink puntende buik moet hebben... Die heb ik niet dus dan is het een meisje enz enz lol! Ik moet er ook wel om lachen soms Maar wat een prachtige buikjes weer heerlijk genieten is dat!
Hier krijg ik nu al te horen: zo jij bent zeker al bijna op de helft? :s uhm nee ben pas zwanger hoezo? nou je ziet duidelijk dat je zwanger bent,je buik is nu al rond en dik, zijn het er 2? Tja zal kunnen aangezien er in beidde kanten van de familie heel veel 2lingen zitten. Pfff ik moet nog een tijdje. en dan al die vragen.