hier met 13 weken, had met 9 weken een giega darmen buik, en nu een soort peren buikje zo noem ik het zelf dan. niet meer opgeblazen
Prachtig!!!!!! En andere dames ook prachtig buiken wauwwww!!!! De mijne zit voornamelijk beetje in de wegdoet zon zeer
Vanochtend gemaakt. Vandaag precies 18 weken! Ik kreeg een aantal dagen geleden al een veelzeggend "hmm" te horen toen men vroeg hoe ver ik was . As in: flinke buik. Althans, zo vat ik hem op... Wat vinden jullie? Normaal of groot?
@leen82, gewoon normaal hoor ik vind er niks enorm ofzo aan gewoon mooi!!! Allemaal weer mooi trouwens!! Ga zal morgen weer even showen hihi 33 weken dan
Dank je paperdoll. Moet me niks van opmerkingen aantrekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha.
Wauw mooie buikkies weer hoor! Leen: ik vind em heel netjes hoor Paperdoll: ik ben benieuwd naar die van jou Ik mag morgen ook weer, 32 weken
Weet er alles van ik heb echt al maanden aan moeten horen hoe klein mijn buik is wordt je ook niet goed van. Het gaat nu wel wat harder gelukkig hihi ben ik zeer blij mee Dus wordt morgen weer een leuke foto hihi.