Wat een mooie buikjes allemaal zeg! Stiekem best jaloers Mijn foto is uiteraard niet recent, maar dit een van mijn laatste buikfoto's met 37 weken (met 37.1 bevallen): Bekijk bijlage 398892
@bianca ik lees/kijk al een tijdje mee naar alle mooie buiken die voorbij komen en het valt me op dat er elke keer wel iemand is die commentaar heeft op de grootte van jouw buik en dat jij je dan steeds moet verdedigen.... meid, dat hoef je helemaal niet te doen...niemand is hetzelfde, iedereen heeft een andere bouw en daarom ook een andere buik en ze zijn allemaal prachtig!...klaar!
Helemaal mee eens, precies wat ik wilde gaan schrijven! Dat is nou juist het mooie aan dit topic, iedereen is anders, dus daarmee zijn we allemaal normaal.
De verschillen blijven prachtig! en grote buik of kleine buik, ik zie niemand om een verklaring vragen, en dat hoeft ook niet. Iedereen is anders. Mijn buik is nooit echt plat geweest en begint nu wel iets te groeien. Zolang het ukje dat er in zit maar goed en gezond groeit ben ik tevreden. Elke buik is mooi op zijn eigen manier, en dan vooral om wat voor bijzonders er ín zit.
En zo is het maar net alle buiken zijn even bijzonder en mooi! Ik voel me echt gigantisch terwijl andere mss denken hoezo? Maar mijn lijf is zo mijn lijf niet meer totaal niet gewent aan dit en een dikke kop haha. Ik dij nu echt langzaam wel uit in de laatste weken heb ik het gevoel hoop niet al te erg.
Wat vervelend dat je je zo voelt, maar wel herkenbaar hoor! Hier zie ik de weegschaal ook omhoog schieten ( terwijl ik eigenlijk niks te klagen heb met net geen 13 kilo ) Maar heel veel meer zou ik niet tof vinden hoor Verder weer mooie en vooral verschillende buiken, echt leuk om te zien
Morgen 35 weken, ik voel me echt gigantisch vooral savonds heel erg. Op fotos is het misschien moeilijk te zien nu komt het vooral op de heupen erbij en billen/bovenbenen. Vorige check zat ik op 9,2 ben benieuwd waar het zal stoppen ergens.
OMG!! Zwanger of niet,je hebt een prachtig figuur en die 9kg zijn echt niet te zien...oké,wel dat je een baby bij je draagt maar je ziet er nog "strak" uit....echt!!
Aaahh thanks dat zijn de fijne woorden voor een zwangere vrouw he. Ja dit is dus voor mij al echt totaal anders dan normaal daarom voelt het mss ook zo gek en alles staat op spanning zeg maar phoe. Of denken van ow ik pak ff een leuke korte broek of truitje (want ja ik heb geen giga gardeborde zomer positiekleding nu nog) en als je dat aan trekt dat je denkt omg dat zit echt te strak. Dus toch wel een kilo of 5 spekkies aangelegd denk ik lol!
Oh damn. Ik wou dat ik er nu nog zo uitzag zoals jij Maak je niet druk om die kilo's, die ben je zo weer kwijt. Je hebt een prachtig figuur.
Paperdoll ik moet echt ff heel hard lachen! !! Serieus t erg vinden dat je maar 9 kilo bent aangekomen in 35 weken? ?? Wel heel leuk dat je buikje nu komt! Vriendin van me had t ook zo en na 38 weken had ze opeens een toeter echt heel bizar
Ik kan me best voorstellen dat hoe stevig of slank je ook bent, je het erg vind dat je dikker wordt, maar als je zwanger bent is het toch juist prachtig als je een dikke buik krijgt en hem kan showen? En tsja, helaas kom je dan ook aan. Ik heb er al rekening mee gehouden dat ik zo een 50 kilo aan ga komen. Paperdoll, ik denk dat veel vrouwen zouden willen dat ze dat maar aankomen tijdens hun zwangerschap en dan zo mooi alleen bij hun buik. Je bent mooi zwanger hoor!