Ik snap je onzekerheid, maar die is niet nodig hoor! Je ziet er prachtig uit, denk dat menig (zwangere) vrouw zelfs stiekem een beetje jaloers op je is!
Ik ben er ook wel trots op hoor echt haha ik leef al jaren op het randje met mn gewicht ik ben nu incl baby en alles eindelijk eens op een gezond gewicht. Ik heb alleen een raar spiegelbeeld nu vind ik haha zo niet aan gewent ik voel me "vierkant" whahaha Ik moet nog 5 weken dus wie weet wat er nog komt ach ja ik weet ook dat het vanzelf weer goed komt tis dus meer dat het me in de weg zit ofzo. Ik ga precies volgens het boekje volgens mijn vk kwa gewicht. Ben benieuwd wat mijn buik gaat doen nog ga em wel gipsen vandaag want ik durf niet te lang meer te wachten. Ik vind alle buiken mooi die voorbij komen hier en eigk indd waar maken we en ook ik ons druk om een kindje draagt ff echt niet bij aan het figuur maar vaak komt het weer helemaal goed
Paperdoll: ik vind je mooi hoor En ik snap wel dat je je nu anders voelt. De beeb vult nu onderhand je hele buik dus het voelt ook goed gevuld aan allemaal Natasjee: 50 kilo Ik hoop het niet voor je Gailray: ik vind het nog heel bescheiden hoor Leuk trouwens, een tweeling.
Ik hoop het ook niet. Maar hou er wel rekening mee met 3 beebs. Kan het alleen maar meevallen als het minder is, haha.
Buik + bewegingen bij 27 weken en 2 dagen Normaal houd hij meteen op zodra ik een camera pak of mn man zn hand erop houd..
Vandaag ook de gipsbuik gemaakt durfde niet langer uit te stellen wat een geklieder is dat haha maar we hebben em Hij hang goed uit te harden op een was rek zodat de randen niet kapot gaan. En thanks voor jullie lieve reacties allemaal.
Mooi Paperdoll!! Hierbij mijn ieniemieni buikje Zijn nu meer me darmen denk ik dan toch.Maar ik was dus zo plat als een dubbeltje