Dit zei mijn vk ook, ik kwam ook best snel aan... nu gaat het gelukkig wat rustiger Ik ben 1.68, woog 52 en nu ongeveer 65.
De reserves dat klopt denk ik wel dat zeggen ze in het ziekenhuis ook. Ik sta nu behoorlijk stil en val zelfs wat af terwijl het in begin harder ging ik had dan ook veel reserves nodig dus ik hoop nu niet teveel te verliezen Buikfoto van vandaag 37 weken mooie mijlpaal!!!
Klinkt erg logisch inderdaad hihi ja beste overeenkomsten. Goed van je dat je ook gestopt bent met roken
Blijft fantastisch om naar al die mooie en toch verschillende buiken te kijken. 6mnd alweer, flink gegroeid op vakantie;
Mijn 12 weken buik. pfff mijn boezem groeit ook maar door. nu cup G Mijn baarmoeder komt nu 3 vingers boven schaambot uit. weer controle gehad en echo Groeit goed dus kreeg alleen op mijn kop omdat ik 7 kilo ben afgevallen.
Huh?! Een paar pagina's terug was je nog 20 weken zwanger.. En de foto die je toen liet zien was inderdaad ook met een kleiner buikje. Hoe kan dit?!
Mooie buiken! Succes met de laatste lootjes met de tweeling. @ Biancamv2 Zo dat is al een buik voor 12 weken. Mooi. Zal wel een flinke toeter worden uiteindelijk. Kan niet wachten tot ik ook zo'n buik heb
Mooie buiken dames! Wat tof om te zien hoeveel verschil er is, één voor één uniek! @Bianacamv2 Ik ben wel eens benieuwd om een volledige foto van jouw te zien. Haal die camera maar nog even boven
Idd, Bianca!! Je zou je partner een foto laten maken! Hebben ze wel goed gekeken bij de echo of er niet nog 3 achter verstopt zitten? Haha, halleluja. Je bent gewoon dikker dan ik nu ben volgens mij!
Ze hadden het er over bij de controle dat het een hoge grote baarmoeder is. lag nu 3 vingers boven schaambot. ook verwachten ze weer een groot kind. ik ga maar eens vragen waar mijn vriend de spiegel heeft gelaten. een foto maken van mij wou hij niet. mijn zoon van 6 hoef ik het niet te vragen hihi. ik hoop snel weer een spiegel te hebben Vind ik veel leuker om foto's te maken krijg ik mijn tummie er beter op