Ik ben wat dat betreft echt een leek en heb dus geen idee hoe hoog je baarmoeder eigenlijk zou moeten zijn nu? Mijne is vorige week opgemeten en weet dat ie 34 cm was, boven m'n navel en dat dat normaal is bij iemand met ongeveer 32 weken zwangerschap. Maar dan zal jouw baarmoeder de komende tijd ook wel flink groeiennen dus harder dan bij een gemiddelde zwangerschap. Nouja zeg, waarom wilt ie geen foto maken dan? Is toch een kleine moeite. Mijn vriend maakt meestal de foto's, als ik het niet zelf al voor de spiegel gedaan heb.
Bijna 19 weken alweer. Wat gaan deze weken snel in vergelijking met die eerste 3 maanden, toen was het echt aftellen of het goed bleef gaan.
Begin ook eindelijk een buikje te krijgen Foto is van gisteren, 12,2 Foto is op zijn kop Ben op mobiel dus krijg hem niet gedraaid
Hey allemaal, Mooie buiken hier! Ook fijn om te lezen dat andere ook vroeg in de zwangerschap een dikkere buik voelen (de darmenbuik ) Ik ben nu bijna 6 weken zwanger maar heb nu soms al dat ik mijn broek voel!
Hier mijn buikje met 24+2 Begint eindelijk beetje een zichtbaar zwangerschap buikje te worden. Ik lees al een tijdje mee en vind het zo leuk dat elk babybuikje anders is!
Pff sterkte kiwi, kan me niet voorstellen hoe je je voelt, en alleen heel veel pijnlijk verdriet. Ken je niet, maar als nog heel veel sterkte