lang leve een goede camera met auto ontsluiter hihi zo handig maar met de telefoon is juist ook zo gepiept hoor...
Ik heb ook best wel een klein buikje. Vooral als ik het vergelijk met de rest. De kleine man groeit goed gelukkig . Verloskundige zei dat ik waarschijnlijk veel zou aankomen omdat ik een wat lage bmi had, maar tot dusver valt het mee ondanks m'n serieuze vreetbuien.
Firsttime zie het nu goed, je straalt helemaal echt mooie foto. Tigermommy: thx dat is volgens mij echt sinds heel kort dat zo rond en strak is, is denk ik na indaling ofzo.
Wow, mooie buiken hier! En zo groot! Mijn buik was bij mijn eerste heel gemiddeld en viel helaas niet zo op doordat ik Michelinman-vormen aannam Nu sluit ik me aan bij de darm-buikjes, want ik ben nog maar 7 weken en 6 dagen! Van mezelf ben ik erg slank, dus kun je nagaan... hihi Mijn borsten zijn overigens al van een 65E naar een 65G gegroeid! Hellup!
Mijn buikje met 28 weken. Deze is van de voorkant genomen. De andere is 36 + 3. Mooie buikjes zie ik hier voorbij komen. Leuk om te zien
Wajw wat een mooie buiken zie ik toch weer voorbij komen. Ja die darmen buik is bij mij echt aanwezig. Nu jets minder maar kon eindelijk weer naar de wc voor de grote boodschap na 6 dagen. Wat was ik blij . Er worden hier zo snel foto's geplaatst van buike dag ik k even niet meer weet wie het schreef. Maar sie scheelde niet veel met mij met de uitgerekende datum. Leuk zeg. Zoek straks even wie ( sorry ) kan niet terug kijke anders is mijn tekst weg. Zit op mijn Telefoon. Ben nu ook heel benieuwd wat voor buik ik ga krijgen. Bij zoonlief was ik hudge
heb toch even beetje terug gesnuffeld, friesland mooi zeg, jij draagt ook erg rond he , leuk heeel mooi zo met je man op de foto.
Echt leuk al die verschillende buikjes. Zaterdag heb ik een fotoshoot met mijn mannetje samen. Heb er zo'n zin in! Zal ze dan ook even plaatsen.