Nee hoor, de eerste foto vind ik ook ordinair. Vind het erg lelijke foto's. Mag ik toch gerust zeggen? Daar is een forum voor.
Maar om dat nu zo grof te zeggen tegen iemand die schijnbaar ontzettend trots is op haar foto's... Dat is pas ordinair van jou.
Idd...anders formuleren kan ook jah! Zeg dan...nou dat is mijn smaak niet. Ieder zijn mening maar op een gepaste manier graag. En nee een forum is er nie voor om elkaar de grond in te stampen. Maar ja wie weet hoe jij bent/ eruit ziet.....
De grond in stampen? Meid, ik zeg alleen dat ik het ordinaire foto's vind. Als je geen commentaar op je foto's wilt, zet ze dan niet op internet. Maar goed, laten we het hier maar bij houden en niet verder van het onderwerp af dwalen.
Memorylane: Morgenvroeg even met het andere been uit bed stappen mooie foto's weer! Hoop echt dat ik ook nog een keer een mooie buikfoto mag komen showen hier!
ben het met jullie eens FleurSylvano en Lov23..is dit nou serieus?? Vindt het super gave foto's! ! Mag je trots op zijn hoor Debby!
Woow wat een reactie zeg op iemands foto's dit is juist een positief leuk onderwerp hou dat zo! Debby nee mijn smaak is dit ook niet maar jij en je man zijn ook gewoon andere mensen dan ik en mijn man. Jullie zien er iig prachtig uit op de foto's! Morgen heb ik ook een shoot zal ik ze maar niet plaatsen voor het geval iemand ze niet mooi vind Ben geen maatje 36 dus mss krijg ik daar wel commentaar op
Paula...dat is juist het mooiste, dat we allemaal zo anders zijn! Gewoon posten als jij er trots op bent en reken maar dat zal je zijn! thnx voor alle reacties♡ meiden
Had vanochtend anders nergens last van hoor, werd heerlijk wakker Haha wat een gedoe zeg, grappig om te zien dat iedereen wat over moet zeggen. Jullie trekken het jullie schijnbaar erg aan he? Ik vind de foto's ordinair, jullie vinden ze prachtig. So be it.