laat ik ook eens een foto plaatsen Mijn buik op 1e kerstdag was dus met 13,4 weken En zwanger van de 4e Bekijk bijlage 368034
Bekijk bijlage 368038 Niet op mn charmanst vroeg in de ochtend en beetje bewerkt vanwege lichtval..buikje met 24 weken en weer op zn zijkant. .hoe krijg k dat recht haha
Wow! Mooie buiken zeg! En hartstikke verschil in formaat. Ik ben benieuwd wanneer het bij mij een beetje zichtbaar wordt.. Zodra dat is plaats ik hier de foto!
Wauw ook mooie buik! Zou ik ook trots op zijn hoor! Ik moet nog even wachten op zo'n buik denk ik (nu ruim 5 weken hihih) Kan niet wachten op een buikje en echo en alles
Sim: wauw dat is al een mooi buikkie Voor de rest ook mooie buiken! Ik ben bij de vorige 2 met 12 weken begonnen met buikfoto's dus aankomende week wordt het alweer de eerste foto
Grappig om te zien Guusje Ik ben ook even gaan kijken naar de vorige 2 zwangerschappen. Links is bij de eerste met 26 weken, rechts bij de 2e met 27 weken. Bekijk bijlage 368051
Hier helaas geen foto's met de weken erbij geschreven van de vorige zwangerschap. Maar ik ben dus de bekende uitzondering op de regel Deze 2de zwangerschap heb ik echt een mini buikje!! Nu zo een kleine 10 kilo erbij met 30 weken en de vorige keer in het totaal 30 kilo aangekomen. Wel een fantastisch gezonde zoon van 9 pond
Bekijk bijlage 368064 Bekijk bijlage 368065 Bovenste foto was met 18 weken en die eronder van 20 weken. Ik heb het idee dat ik wat stil sta. Wat vinden jullie?