Thanxxx Sheann en Birds! @Birds haha vindt je? Ik let daar eigenlijk niet zo op bij anderen haha vindt alle buikjes mooi
Ja dat zegt mn moeder haha (oude stempel he) Bij jongens draag je wat meer naar voren en bij meiden meer naar de zijkant...zoiets was t wat ze zei maar of dat ook klopt ik zou t niet weten haha
Aaahh die theorie heb k indd wel vaker gehoord van die generatie hihi. .maar hoor wel indd veel van mensen dat k mooi naar voren draag @Micchan thanxxx hoe ist en met jullie meisje?
Ik geloof daar niet zo in .. mijn ene schoonzus droeg 2x naar voren en heeft 2 meiden.. en andere schoonzus droeg 2x gedeelte voor gedeelte op de zij en heeft 2 jongens
Ik kijk ook af en toe mee naar die mooie buikjes hier. Vandaag de foto's van de zwangershoot gekregen van toen ik ruim 36 weken was .
Haha ja hier klopt het dan toevallig wel. Bij mijn moeder ook, ik moet altijd aanhoren hoe rond ze van mij wel niet was Mooie buiken zijn er weer bij gekomen!
Mooi hoor meiden! Ik droeg t alle kern,naar voren 3x een jongen en nu met de kleine meid gaat t weer naar voren,denk dat het meer aan je bouw ligt dan aan een jongen/meisje. Al met al genieten,het is een wonder!
hier klopt de theorie ook niet, eerst rond toen kreeg ik een jongen, toen vooruit en was een meisje en nu weer vooruit en is een jongen hihi
Alsof je aan een buik kan zien wat voor een geslacht erin zit Ik moet ook weer een foto maken aaaaahhh. Wilde graag een serie doen met mijn dochters maar helaas kreeg de oudste waterpokken ...
Eindelijk weer eens een foto gemaakt van mijn buik. Hier ben ik 28 weken en 2 dagen. Waarschijnlijk komt hij er gedraaid op.