en wat kont als ballast haha, maar niet veel gelukkig, mn benen zijn wel wat dikker maar houd ook heel vele vocht vast daar dus heb hoop dat dat snel na de bevalling weg is (zijn altijd al in verhouding breder geweest dan bovenlijf) Hier foto van 16 weken (toen liep ik nog hard (zucht... wat verlang ik daar weer naar!! tot 22 weken gedaan en toen mocht ik niet meer van VK en bekkenbodemarts )
Dank jullie wel. Ben best onzeker over mijn buik omdat iedereen hem zo klein vindt En vergeleken met de vorige zwangerschappen is dit ook zo.
Nou vind je mooi zwanger hoor! Ik heb ook altijd best wel veel gesport, maar door een mega inkakker al weken niet geweest. Was zo moe! Ben gister weer geweest en ga het nu wel weer op pakken.
Hij is helemaal niet klein, gewoon heel mooi!! Enneh beter wat kleiner, dat laat je makkelijker lopen hihi Die van mij worden ook elke zwangerschap kleiner, vind het wel grappig!!
ja hallo je bent zwanger dat voel en merk je wel hoor ik moest mijn hardlopen ook echt aanpassen (tempo en de duur) en nu hijg ik al als ik de trap op ben gelopen dus conditie -50) Komt wel weer goed, je hebt al kids dus die houden je beweging wel in peil!!
Kletskoek af en toe ben je ook wel mal hoor, die buik is helemaal niet klein prachtig! Dus niet meer onzeker zijn hij is prima Tigermommy weer mooi
van mij alweer 10 wk terg, gaat niet zo lekker afgelopen week 1 gemaakt met 26 wk (ik rechts) en vrindin 40 wk zal kijken of ik vandaag eens echt de tijd en fut ervoor kan vinden (verwijder hm zo wel weer)