haha fijn toch als je genoeg eet is er niets aan de hand.. Ik zit nu op 14/15 kilo (met 38 weken) vind ik erg netjes (bij mijn eerste 30+ kilo!!!) bij de tweede helemaal niets, dus ik houd het nu gemiddeld hahaha
Maris, mooie buik hoor! Hier nu 23 weken. Het gaat de laatste weken erg hard. Sinds 1 week komt de buik ook steeds meer omhoog. Hadden jullie dat ook? Bekijk bijlage 374140
Ik herken wat je zegt Koali, ik heb het sinds vorige week dat mn buik ineens omhoog komt. Vandaag precies 22 weekjes; Buikje gaat mij nu op bepaalde momenten ook echt wel in de weg zitten. Ben oppas, dus veel bukken en tillen en wordt nu regelmatig teruggefloten...
Dank je, is mijn gewone zomer jumpsuite geen speciaal zwangerschaps pak. Ineens dacht ik he die kan denk wel goed uitrekken volgens mij een keer op de markt gekocht.. Mooie buiken weer, leuk om met de gluren met iedereen
Ik ga richting de 30 weken en vraag me toch wel is af waar mn kindje zit haha. Ik wil een mooie ronde buik!!!
Dát vraag ik mij inderdaad ook af Jeszjuh. nu vind ik mijzelf wel n aardig buikje hebben voor 22 weken maar rond de 30 weken had ik ook wel iets meer verwacht. Jou kindje zit vast lekker verstopt
Mooi buikje hoor! Jij hebt denk ik de 'pech' dat je een lang bovenlichaam hebt. Dus lekker veel plek voor je kindje om languit te liggen ofzo hihi. Tenminste, tegen mij zeggen ze altijd dat ik een kort bovenlijf heb en daarom zo'n leuk voetbalbuikje
Misschien draag je de kleine ook wel meer in je rug.. Kennis van me had dat ook.. Had ook klein en bescheiden buikje, heel apart! Maar je ziet het nu wel En je weet dat het er zit en dat het gezond is, toch Veel belangrijker joh! (al snap ik je gevoel )
Dat zou inderdaad ook kunnen. Heb over 2 weken de groei echo en ben dan toch benieuwd hoe het ervoor staat. aanwezig is op en top maar ben ergens toch bang dat de groei achter loopt ofzo..
Wat een leuk rijtje zo Jeszjuh: ik ken ook íemand die haar kleintje heel diep had liggen, je zag er amper wat van. Maar ik vind het evengoed een leuk buikje hoor
Mooi buiken weer meiden! Zo mooi om te zien allemaal. Hier mijn bijdrage, 40 weken van zoon 3 jaar geleden en 40 weken van dochter.