Buikfoto's 100+ dames - deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cupcake85, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij mn zoon 1e maand zwanger na 11jaar pil gebruik. en deze keer in de 3de maand. 1e maand niet echt 'go for it' zeg maar, 2e maand had mn man een 'probleempje' met zn u know what :p en 3e maand dus zwanger

2. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland

dus eigenlijk jullie eerste echte ronde......

wel vervelend voor manlief dat hij een 'probleempje'had aan zijn klokkenspel zeg..... hopelijk was hij er snel vanaf hihi

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier door de pil heen zelfs ;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja eigenlijk in 1e echte ronde idd.

Hij had wat gescheurd :p mocht maand geen sex hebben haha

5. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland

6. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    Hier ook 15 jaar aan de pil geweest, gestopt in oktober omdat ik geen relatie meer had en die rommel maar es uit mijn lijf wilde.
    Tot die tijd geen man in mijn bedje gehad ;) En in Januari onveilige sex en in 1x zwanger. ooops!:) Niet gepland, geen relatie... wél erg welkom :)
    Best wel héél erg snel dus... mét een BMI van 36:)

7. Liesblits

Liesblits Actief lid

15 feb 2012
    229
    0
    0
    vrijwilligerswerk
    @Bijntje, mooie buikfoto hoor! En ook een erg leuke site trouwens :)
    Lekker trots zijn op je buik, kan niet wachten tot die buidel hier weg is en ik ook eindelijk voor een paar maanden in mijn leven een keer blij zijn met de buik.. hihi!

8. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Heel herkenbaar had de mijne ook.
    Ik dacht nog ik ben net ongesteld geweest.....

9. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik ben van de 7 zwangerschappen 5 keer door de pil zwanger. Dus niet gepland,heb 4 mk gehad helaas.

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Meiden, ik mag me ook bij jullie aansluiten!

Bijgaand mijn mooie rechthoekige buik(je) van vandaag. Hij is alleen rond of puntig als ik op mijn rug lig. :)

11. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Mooi hoor!

Olmpie,ik ben 3x in de tweede ronde zwanger geraakt. Steeds met een bmi rond de 40. Heb 1 mk gehad en ben nu zwanger van ons tweede kindje.

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    abbo op dit tweede deel!mooie buiken zeg!!!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha dat was ook t 1e wat ik dacht! En mn man heel droog: ehhh au, dat ben ik volgens mij.
    Zijn naar ehbo in ziekenhuis geweest, lekker ongemakkelijk voor een man om daar met je 'zaakje' aan te komen, al helemaal als de arts een vrouw is haha. Heb me rot gelache :p hij zag na paar dagen pas de lol er vanin :D

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een BMI van 38. Bij dochter in 2010 in de 1e ronde zwanger. Voor het 2e kindje ook 1e ronde zwanger maar dat werd een miskraam. Toen 1x ongesteld en daarna zwanger van ons 2e kindje.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Theorie van het niet snel zwanger kunnen worden door hoge BMI gaat bij velen ten gronde als ik t zo lees :p

16. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    zuid holland
    Dat is een goed vooruit zicht:)

17. jostafientje

jostafientje Actief lid

26 jan 2012
    189
    0
    0
    ik heb ook bmi van boven 40 en ben eind mei gestopt met de pil na 16 jaar.. de eerste 3 maanden niet serieus geklust eerst ff ontpillen... daarna in september waren we te laat met klussen toen gebruikte ik nog geen ovulatietestjes daarna serieus aan de slag gegaan en zijn in december zwanger geraakt!
    en zie nu 16 weken zwanger... dus wat mij betreft klopt er niet veel van die theorie..

18. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Bij de eerste had ik een heel hoge bmi en werd ik zonder problemen zwanger. Deze zwangerschap was trouwens ook niet gepland ivm gastric bypass operatie maar wel erg gewenst. Nu ben ik gepland zwanger van de tweede. Sinds de operatie ben ik nu 45 kilo lichter en binnen 3 maanden was het raak. Dus die theorie gaat bij mij gelukkig niet op.

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ allen, zijn jullie in de zwangerschap veel aangekomen? hoorde van iemand dat je als je wat zwaarder bent, juist niet heel erg veel aankomt... ik ben nu bijna een kilo afgevallen, terwijl ik wel gewoon eet en soms zelfs wat meer..

groetjes!

20. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Wat een mooie buikjes komen er weer voorbij!

Mykelti,wat is je buik nog beschaafd :D .

Sas, ik ben nu zo'n 7 á 8 kg zwaarder, het gaat dus niet keihard. Heb ook al een zware beeb (2 weken terug al 1689 gram) en veel vruchtwater dus dat speelt ook mee in de kilo's.

Bij deze weer een nieuwe foto van mijn buik :D , en een overzichtje van de afgelopen 3 weken.

Deel Deze Pagina