@Calice, mooie buik! en dus 3 weken verder, dat is wel gek denk ik om da nu te horen...! dat dat niet eerder is gezien? Nu komt de bevalling dus ook meteen dichterbij, en het moment dat je de baby ziet!
Mooie buikjes weer.. Idd vreemd dat ze je nu 3 weken naar voren hebben gezet calice.... Dat is ineens een ommezwaai!!!
Ben helemaal op het begin terug gezet maar hij liep al heel snel weer ruim voor op die datum. Ben nu in ieder geval door de VK overgedragen aan de Gyn en daar horen we dinsdag meer. gisteren heeft het ziekenhuis gelukkig al wel een uitgebreide echo gemaakt. Het komt nu inderdaad heel snel dichtbij allemaal haha.
Mooie buik Calice. En zo schiet het dan wel opeens op haha. Scheelt ff 3weken. Ik ben vandaag 30weken ver. Maak van t weekend weer nieuwe foto. Heb eindelijk mn shirt weer gevonden die ik altijd op de foto aan heb
buik 11,4 weken groeit als kool. heb al nieuwe bijnaam walrus Maar ben er trots op maar wordt er wel een beetje bang van hoe groot is hij straks.
Na weken geen foto te hebben gemaakt hier weer een nieuwe van mij met 15 weken en 1 dag Meiden mooie buiken Bekijk bijlage 236674
@ Brenda, wat een mooie buik! heb je meer foto's voor een overzichtje : ) en wanneer begon jouw buik te groeien? groetjes!
Dankjewel mijn buik begon gelijk te groeien maar ben dan ook in september bevallen dat scheelt een hoop. Mijn baarmoeder was nog niet op zijn plek gezakt dus ging gelijk zijn weg volgen. Deze zwangerschap ben ik niet zo bezig geweest met foto's maken ben druk met mijn dochtertje. laatste foto was met 8 weken zal het nu proberen bij te houden
@brenda1987 Wat een mooie zwange buik al met 15 weken!!!! Rond de 15 weken zag ik er uit alsof ik iets teveel bij de mac had gezeten! Mijn nieuwe buikfoto heb ik vanmorgen geschoten en volgt!
@ Brenda, je zou niet zeggen dat je 100+ bent! Maar ik wist niet dat je baarmoeder er zo lang over doet om weer terug in positie te komen. Dacht dat dat al binnen een maand was? Maar kan me wel voorstellen dat alles nu al snel weer in de 'zwangerstand' staat. Gaat het goed met je dochtertje in combi met weer zwanger zijn? @ Eef80 ben nieuwsgierig!
Ik denk dat ik nu rond de 110kg zit Was laatste keer bij de verloskundige 106 Ik heb ruim 2 weken last gehad van na weeen en raakte mijn bloedprop niet kwijt te groote van een tennisbal misschien dat dat ervoor zorgt dat het herstel wat langer duurt na de bevalling? Geen idee eigenlijk ik raakte 2,5 maand na de bevalling weer zwanger en de verloskundige vertelde mij dat ik niet raar moest staan te kijken als mijn baarmoeder snel groeit. Het gaat tot nu toe erg goed zwanger zijn en me dochtertje van 6 maanden komen net terug van een weekend Belgie Maak me meer zorgen over straks met 2 kleintjes die nog niet kunnen lopen En ben 1 dag na mijn dochter haar eerste verjaardag uitgerekend hoop zo dat ik haar verjaardag kan mee maken
@Brenda, wat fijn dat het goed gaat! mijn tante heeft dat ook gehad, haar tweede is een dag nadat de eerste een werd geboren. Het zal best pittig zijn! maar aan de andere kant ben je dan wel in een vrij korte periode met beide kids door de onrustige nachten en de luiers en zo..
Ik heb net foto's laten maken. Als manlief achter de pc vandaan is, zal ik de foto's plaatsen. (zal wel morgen worden)
Hai dames... Durf nog niet zo goed trots te zijn op mn buik Maar ga hem toch plaatsen Deze is van 14 weken.. Buikje wordt al erg rond.. Zit nog op mn begingewicht dus das wel erg fijn
Hier zoals beloofd mijn foto van week 29,5 +6 kg Weet zeker dat hier 2 kg per borst is verdeeld Man wat een memmen! Van cup 85F naar cup 85G gegaan die inmiddels ook wat strak zit!
jee wat een mooie buiken weer! Zijn jullie buikjes ook zeg maar 'strak'? Hier inmiddels meer een buik of ik te veel heb gegeten, terwijl ik juist bijna 2 kg ben afgevallen!
Ja gelukkig staat hij inmiddels strak en in een punt. tot week 22 had ik een zacht buideltje onder aan mijn buik hangen. Dus bovenaan strak en onderaan een spekje zeg maar. Maar die is nu gelukkig weg.