@ Eef, leuk! Mag ik vragen wat jouw bmi is? En zal wel zwaar zijn, je borsten! @ Lizzy, ik vind dat je hartstikke trots mag zijn! Je hebt toch een mooie buik?
Da's een goede...heb van mezelf niet heel veel buik, meer been en billen. Denk pas rond 26 weken ofzo.
Heeft een van jullie misschien een tip voor een goede stevige bh zonder beugel? Mijn, inmiddels, cup g of h is niet te doen met een beugel en mijn hoge buik. Ik had het vandaag bijna tot bloeden toe! Komt omdat mijn zware dames met de beugel op mijn buik rusten. Nu heb ik even een bh zonder beugel van mijn schoonmoeder (schoonmoeder is 74, lekker jong model dus maar die is te wijd. Iemand een goede tip? Ik heb trwns een voedings bh van mammae cup 90F in de verkoop. Paars. Super voedings bh, erg discreet en mooi. Vorige keer 2x aangehad maar zoontje bleek allergisch door bv heen. Nu ga ik gelijk aan de fles dus wie interesse heeft hoor ik graag van via pb!
Ik moet je teleur stellen, dit trekt niet meer weg, ook niet na de bevalling. Hier helaas hetzelfde probleem. Als ik op gewicht zit laat ik het operatief weghalen.
Eef, nu bij wehkamp aanbiedingen waaronder een sport bh. Ik heb m gekocht en vandaag binnen gekregen, zit heerlijk! Speciaal voor de wat grotere maten
@Eef: ik zweer bij Ah-brahs of soortgelijk. Lijken niet stevig, maar ik zweer erbij. Action had ze voor 2,49! Kan zelf niet tegen beugels en heb altijd last van bandjes. Mss eens proberen?
ik heb deze sportbh gekocht voor na de bevalling (ga geen bv geven) Swegmark - sportbh? Bestel nu bij wehkamp.nl en omdat ik m wel mooi vond heb ik ook deze gekocht: Triumph - minimizer? Bestel nu bij wehkamp.nl
@roozjuh en @mykelti Bedankt voor de tips! Ik was vandaag zowiezo van plan om naar de action te gaan dus ga daar gelijk kijken. Want mocht hij niet stevig genoeg zijn voornmijn zware dames dan vind ik het nog wel lekker voor de nacht! En roozjuh dat ziet er inderdaad stevig genoeg uit, ik ga er dadelijk een bestellen. En die van triumph is bijzonder mooi!!! Misschien verwen ik mijzelf!
Balen! Die van swegmark gaat maar t/m F. Normaal voldoende maar ben bang dat ik het er nu niet mee red. Ik bestel hem gewoon, kan toch terug maar ben er bang voor!
Ja dies wel mooi he ook hier zware dames en die 2 bh's zitten erg lekker. Heb van die Triumph het slipje er ook bij al kan ik die nog niet echt aan, zit niet lekker met zo'n giga buik Heb mezelf dus ook keertje verwend
Lizzy, mooie bescheiden buik nog . Eef, mooie buik . Mykelti, Ik blijf me afvragen waar jij de kleine stopt haha. Wel prachtig bescheiden buikje . Bij deze mijn bijdrage van 34+3
mijn bijdrage again. merkte dat mn buik groter leek en dus maar even foto gemaakt. 1e foto = 30weken en 2e foto van vandaag 31+3.
ja toch wel veel verschil als ik de foto's nu zo zie! haha. nu snap ik ook waarom ik 2kilo in 1week ben aangekomen *shock*