Buikfoto's 100+ dames - deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cupcake85, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    bij mn 2e zwangerschap nu ;) 1e zwangerschap zag je niet eens dat ik zwanger was

2. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Mooie buiken komen er hier voorbij.. Zwaar jaloers haha.. Hier met bijna 36 wk nog steeds dat vervelende gleufje :( denk ook niet meer dat dat mog veranderd.. Wel jammer want had zo graag een mooie fotosessie laten doen door een bekende van me.. Maar dat wil ik niet met zo'n buik als ik nu heb :( ach ja...

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ ingiepingie, kan me voorstellen dat dat een beetje een teleursteling is... Is e niet iets te bedenken met bijv. Een mooie voile doek erlangs of zo, zodat dat gleufje niet opvalt maar wel je buik? En durf je hier wel een foto te laten zien?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ingie: ja dat ken ik hoor. Vorige zwangerschap zag je bij mij niet eens dat ik zwanger was. Een buuf vroeg me toen keer hoe t met me was. En toen ik zei dat ik elk moment kon bevallen schrok ze want ze wist niet eens dat ik zwanger was haha. Maar nu? Wauw kan er echt niet meer omheen. Zijn ondertussen verhuisd en hier kwam een buuf naar me toe hoe t met me ging en of ik al bijna moest bevallen :p zij zelf is 5maanden terug bevallen en ze was toch wel nieuwsgierig haha. Ken haar trouwens totaal niet, wel zien lopen hier en daar

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nou, ik kan de mijne ook plaatsen. Je ziet nog weinig al voel ik het wel aan mijn kleding :)

11 weken en 4 dagen

Bekijk bijlage 240016

6. IngiePingie

@sas26 Zal er dan wel 1 worden met kleding denk hahaha.. Zo iets zou idd misschien een idee zijn.. Maar zou niet alleen de gleuf moeten verdoezelen maar ook mn "hangbuikje"
    Het is gelukkig niet zo dat ik niet zwanger lijk.. Want als ik de juiste kleding aan heb an zie je het wel degelijk.. Tis alleen een soort van frustrerend als je iemand in je omgeving had die in verhouding met jou veeeeeel voller en veel grotere "hangbuik" had en dan echt een mooie ronde krijgt zonder hangbuikje er onder(wel pas bij 8 maanden ofzo maar toch) en er niks mee doet qua het vast leggen in gips/foto/iets van dat... En zelf wil je zo iets heel graag en dan werkt je buik gewoon niet mee :(
    Hahaha..
    Arme ik..
    Anders misschien toch maar een ander soort fotosessie als ik eigelijk zou willen het liefst maar waarbij het allemaal wat beter te verbergen is...

7. eef80

eef80 Niet meer actief

Ondanks dat dat hangbuikje behoorlijk is weggetrokken voor het zicht zit hij er bij mij ook nog hoor! Alles hard maar onder een stukje wat heen en weer flapt bij beweging. (kwam ik bloot, voor de spiegel achter) Maar als ik stil sta zie je niets. Kan je het hangbuikje niet met je andere hand een beetje straktrekken? Dan zie je niksop een foto. Ik heb net geoefend voor de spiegel en het lukt!

En hier alleen nog gleuf bij navel als ik bloot zit. Met kleding zit mijn buik heerlijk strak getrokken in een hoooooge onderbroek met zwangerschaps hemd en zwangerschapsbroek. Niets te bespeuren van gleuf of hangbuik!

8. eef80

eef80 Niet meer actief

Binnenkort weer een buikfoto. Ik ga morgen even vragen of mijn man er weer een schiet! Hij groeit behoorlijk!!
    Nu is het jammer dat ik naast een buikfoto reeks niet een borsten reeks heb gemaakt. Was misschien nog spectaculairder geweest :D:D
    Of een tepel reeks (van piccolini naar familie pizza:$:p)

9. IngiePingie

@eef80 Hier net even geprobeerd.. Maar helaas is die dusdanig groot en hangerig dat ik hem helaas niet met me hand kan straktrekken of iets :(

10. eef80

eef80 Niet meer actief

@Ingiepingie Jammer dat dat geen optie is! Balen!

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Positiebroeken in grote maten zijn te krijgen bij bonprix.nl
    Sorry breek even in;) Ben ook een 100+ mama en vond het even intressant om hier een kijkje te nemen. Mijn meisje wordt volgende maand alweer een jaar.

Geniet van jullie zwangerschap meiden en al jullie mooie buiken. Dr komt een tijd dat je het gaat missen;);)

Ow en dat van "2 buiken" trok bij mij de laatste 3 maanden goed bij. Toe groeide ik lekker egaal rond;)

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Haha! moest hier even om lachen :p
    Wel heel herkenbaar hoor!

Krijg hier volgende maand ook een buikshoot.
    Zit nog wel te twijfelen of ik met mijn tijgerhuidje ook blote buik foto's wil.
    Vind ze namelijk altijd wel mooi, en mag ook best gezien worden toch?
    Daarin tegen vind ik het nog steeds wel een taboe hebben, je zit eigenlijk nooit tijgerprint-buikfoto's voorbij komen..
    moet er nog even over denken.

Mooie buiken meiden!

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje: ja je ziet ze idd nooit. Alsof zoiets nooit voorkomt ofzo. Maar denk dat vrouwen zich schamen ervoor of de foto's niet laten zien, bang voor reacties. Je kan de foto's met je tijgerprintje gewoon laten maken toch? Als je t niet doet en over 10jaar denkt 'sjit had ik ze nou maar wel want ben er toch best trots op' tijd kan je niet terug draaien ;)

Hier komt geen fotoshoot. Ben niet zo mega trots op mn hangbuikje en toch gek als mn broer zulke foto's maakt van me :p hij gaat wel babyshoot doen als ze geboren is :D hij doet bruiloften en wilt zich nu ook verdiepen in zwanger- en babyshoots. Ik ben proefkonijntje :p of eigelijk zn nichtje

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bijntje: Ik zou het wel doen, maar je weet hoe ik erover denk :)

Wilde mijn bijdrage van afgelopen zaterdag plaatsen, maar het knopje van Bijlage toevoegen doet het niet.

15. eef80

eef80 Niet meer actief

@bijntje, ik zou het ook doen. Je kan ze altijd nog onderin de kast verstoppen als je het toch niet helemaal prettig vindt dat je tijgerprintje vereeuwigt is.
    Ik vond na de bevalling mijn streepjes een prachtig souvenier van de logé. Ik was er bij wijze van nog bijna trots op. Ik had er goede herinneringen aan. Maar natuurlijk hoop ik ook dat het souvenier niet te groot wordt dit keer!

16. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden..
    Ik heb alle foto´s bekeken van jullie.
    Echt super mooie buikjes allemaal!
    Dit geeft mij toch een beetje moed dat er toch nog hoop is om zwanger te worden...
    Ik ben 1,68 en weeg 100 kg.
    Ben wel bezig met afvallen omdat de kans op een zwangerschap dan groter schijnt te zijn?
    succes met alle mooie buikjes ik ben echt superrrr jaloers :)

17. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!! De eerste liet 2 jaar op zich wachten en de tweede (die er nu aankomt) was er binnen 1 gezellige avond! Super onverwacht cadeau! Dus kan alle kanten op hoor!

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Joepie, ik mag ook mijn eerste aandeel in dit topic doen!
    Hier mijn buik met 7 weken, nog een lekker darmenbuikje, maar ben er trots op!!

19. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zo Lara, je kan het vast niet lang verborgen houden!
    Deze is van vandaag, 18 weken 2 dagen

20. linde90

linde90 Niet meer actief

Violet, ik denk het ook niet.
    Het is echt zoeken in de kast wat aan kan trekken, en dat is niet veel ;)
    Het gaat nu wel heel snel, dit is dan ook de 3e zwangerschap in krap 4 jaar.

Jij hebt ook een prachtige buik!!!

Deel Deze Pagina