Hier van mij ook weer even een update Deze is van gisterenochtend Bekijk bijlage 247717 En deze van gisterenavond van boven af Met mijn heerlijke tijgerprint van de eerste zwangerschap Bekijk bijlage 247722
ik mag ook weer een bijdrage doen, Het gaat deze zwangerschap echt veel sneller als bij de andere 2. Mijn BM zit ook al bijna bij mijn navel bij ruim 12 weken....
Meiden wat een mooie buiken!!! Lara jij groeit ook lekker snel lijkt mij wel ook snel weer zwanger na bevalling? Hier mijn bijdrage 22 weken Bekijk bijlage 249300
JIj hebt ook al een mooi buikje Brenda.! en ook snel weer zwanger zie ik hihi Onze vorige zwangerschap is helaas niet zo geeindigt zoals wij gehoopt hadden. Wij hebben ons kindje helaas moeten laten gaan. Het is een klein wondertje dat wij nu zo snel weer in verwachting zijn van een broerte of zusje voor onze kanjers...
Jeetje wat heftig! Wel fijn dat je zo snel weer een wonder mag dragen hoop dat dit kindje wel gezond ter wereld komt vind het moeilijk om te reageren op zulke heftige verhalen
Nog even een bijdrage van mij. Een van de laatste buikfoto's en wilde eigenlijk toch graag ook een blote buik, ondanks mijn tijgerprintje. Ben toch wel trots op mijn buik. Hier 38+3 weken.
mooie buiken weer meiden! Weet iemand hoe de broeken van bonprix vallen? ik heb normaal maat 48 maar ben een 'appel' model. Mijn benen passen vaak ook in maat 46 maar dan zit het bij mijn buik te strak.. Ik zoek dus altijd straight leg ipv bootcut. groetjes!
Hallo dames, wat een prachtige buiken! Wauw, ik hoop dat mijn buik ook zo mooi rond zal worden. Nu bestaat hij nog uit 2 delen helaas.. Wel echt meer opgezet dan normaal. Zeker onder mijn borsten? Foto is afgelopen week gemaakt op vakantie, 11 weken en 4 dagen. In al mijn zomerjurkjes zie je al een buikje, ML is nu al erg trots
Voor 1,5 jaar geleden woog ik iets van 120+kg, ben neer gegaan naar 94kg. Maar aangezien ik best intensief deed sporten heb ik het nu op een laag pitje gezet en heb ook niet meer op mijn paard gereden aangezien die nog wel eens gekke ideen heeft. Merk het gelijk want ik was 9kg aangekomen na 10 weken, ben nu wel alweer 3 a 4 kg afgevallen gelukkig. Hoop niet dat ik nog te veel aankom de komende tijden. Ik zal morgen eens kijken om een foto te maken, merk wel dat mijn zachte "vetjes" die begonnen te hangen aangezien ik neer aant gaan was nu vast en stevig zijn geworden, dus vind nog niet dat ik echt zwanger uitzie, alleen maar beetje vet
ik mag me eindelijk toch hier aan melden ook ik ben zwanger ik weeg nu 114 kilo ben in een goede week toch 1 kilo aan gekomen hier een foto van 4 weken en 5 dagen
Riantje welkom en gefelicteerd! Snowy ik vind je toch mooi zwanger uitzien hoor! Hier kan ik het nu echt niet meer verbergen. Hoeft ook niet hoor, alleen voel ik me nog niet echt gemakkelijk bij het tonen van mijn buikje. Ik heb al wat buikbanden van een vriendin gekregen maar die draag ik nog niet. Je ziet nu echt wel een zwangere buik door alle kleren heen. Hebben jullie ook dat jullie buik boven de navel goed aan het groeien is? Ik weet dat onze frummel nog onder de navel zit, maar mijn buik boven de navel is ook echt aan het groeien. Helaas krijg ik zelf al striemen... Ik zal zo even een foto plaatsen van mijn buikje
Ik krijg de foto niet gedraaid? Vorige week woensdag, 15 weken zwanger http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60425-albums9693-picture61379.html
Mooie buiken meiden en nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!!dit was mijn buik met 27 weken en 2 dagen.. Ik heb veel meer buik dan bij de eerste
Soww das idd een groot verschil Brenda! Maar wel een super mooie buik, daar mag je trots op zijn Hier nog eentje van mij, 28 weken.. Hijs niet zo duidelijk, onhandig met telefoon en hoge spiegel Mn vriend zei gister.. Wow je borsten zijn gewoon klein nu met die buik van je, heb een dubbel DD maar ze vallen idd een beetje in het niet nu
Jij hebt ook een prachtige buik zeg! En ja ik heb al niet veel borst dus nu lijk ik wel een jongetjehaha