Thanks.. Net iemand.. Joh ben je zwanger? Had ik laatst nog niet gezien.. Grr Haha nou met zo'n mooie buik denkt niemand dat je een jongetje bent hoor
Wat een mooie buiken! Mijn borsten zijn nu al flink gegroeid, van D naar F in een paar weken, mijn buik begint dus nu ook pas echt te groeien. Kan niet wachten tot ik een heerlijke mooie buik heb net als jullie.
Ja echt he.. Sommige mensen Ik wou eigenlijk zeggen ja ik stond er vanmorgen mee op ik denk verrek wat is dat nou
@ Lizzy wat een mooie ronde buik! het ziet er wel zwaar uit of valt het mee? @Ptries ook mooi aan t groeien!
Wat een prachtige zwangere buikjes. Ik vind dat jullie er echt trots op mogen zijn. Ik zal er binnenkort ook 1 plaatsen. Heb alleen nog geen camera waarmee ik foto kan maken.
Bij mij is nog niets te zien, behalve m'n gewone blubberbuik. Kan niet wachten tot het een echte zwangerschapsbuik wordt!
Thanks Hoopte zo dat ie ooit zo mooi rond zou mogen worden want had al een flinke buik (lees 2 helften ) van mezelf.. Maar het begint idd nu wel zwaar te worden.. Zeker met deze temperatuur
Wanneer kreeg je 1 buik? Mijn baarmoeder komt nu tot onder mijn navel. Maar ik heb nog 2 buikjes... Hier mijn bijdrage met 19weken en 1 dag. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60425-albums9693-picture62578.html
Wanneer was er bij jullie een zwangerschapsbuikje te zien? Ik ben nl. bang dat ik nog zo lang moet wachten
Vanaf een week of 22 begon hij wat mooier 1 geheel te worden.. Maar zonder kleren heb ik nog steeds een heel klein afdakje boven mn navel, denk ook niet dat het nog ronder wordt.. Maar een mooi buikje hoor flash!
breekt in lizzy wat een mooie buik !!! jeej gaat hard !! en ander dames ook heel mooie buiken (mis de mijne al een beetje ) breekt weer uit !
Vandaag op mijn verjaardag ben ik 34 weken en 2 dagen zwanger !! Bekijk bijlage 263042 Bekijk bijlage 263043