Ja echt . Ja ik vind de meeste dames er ook niet 100+ uitzien. En zie veel mooie buiken! Begin nu mn eigen buik ook mooi te vinden. Eerst dachtiik dat mensen gewoon zouden denken dat ik dik was.
ik hoor hier niet thuis met mn 62 kg, maar wilde even zeggen, meiden wat zijn jullie mooi!!!! prachtig!! xxx
wat een mooie buikjes allemaal weer. Echt allemaal verschillend! Hier mijn bijdrage van vandaag, 21 weekjes onderweg.....
Oh meiden wat zien jullie er prachtig uit. Mijn dochter is alweer dikke 4 maand en god wat mis ik mijn toeter op het moment! Geniet ervan dames!
Mooie buikjes zie ik weer voorbij komen! Ik zou elke dag wel een buikfoto willen maken. Alleen zul je niet veel verschil zien hahaha Morgen 20 weken, dan ga ik een nieuwe maken. Heb nu wel het idee dat mijn buik echt hard groeit. Mijn BM zit al tot de navel.
Hallo meiden, Ik kom me hier ook aanmelden als jullie dat niet erg vinden.. Ikzelf woog 11 maanden geleden 152 KG, heb intussen een maagverkleining gehad en weeg nu 105 kg. Na jarenlang proberen om zwanger te raken van de 2e (wat door overgewicht en pcos niet lukte) is nu gelukt na het vele afvallen. Ik hoop natuurlijk straks na mijn zwangerschap nog meer af te vallen . Hier dan even een setje buikfoto's ..
Wat een mooie foto's/buiken allemaal ik hoor hier ook thuis, zowel voor als nu tijdens de zwangerschap! foto's van 28+6
Stitch, no way dat jij 100 kilo weegt!! Ladytwister,nog heeel ff!! Heyitsme, prachtige buik ook. Dit is de laatste foto die ik gemaakt heb, wordt tijd voor een nieuwe..
Wat een mooie buiken allemaal. Hoop dat ik ook een mooie ronde buik krijg. Zit niet meer op de 100. En gaat tot nu alleen maar af.... Maar ziet er goed uit meiden.