Hey meiden! Heb weer mooie buiken voorbij zien komen!! Super! Hier weer een bijdrage van mij met 35 weken
Wow, wat een mooie buiken allemaal. Ik mag zelf nog geen foto plaatsen hier. Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
Leuk een topic voor de 100+ vrouwen, hier mijn eerste buikfoto, met 22 weken. Bekijk bijlage 270300 Bloot bestaat mijn buik nog uit 2 delen, gelukkig niet meer zo erg als in het begin, en de onderkant blijft er maar bij hangen. Dat laatste zal sowieso niet wegtrekken, was bij mn zoon ook zo. Maar in kleding ben ik erg trots op mijn buik. Een duidelijke, mooie, ronde buik.
Ptries wat een prachtige foto van jullie mannetje!!! Mooie buikjes allemaal! Ik zal er ook maar eens 1 van mijn buik posten. Durfde eerst niet zo goed, maar ben nu wel trots op mijn buik!
Je ziet echt een mooi jongens gezichtje!!! Ik zou er ook trots op zijn! Wij hebben ook een pretecho laten doen en je ziet dat ons zoontje straks ontzettend op zijn zusje gaat lijken! Bijzonder hoor! Ik moet ook trots zijn op mijn buik, maar toch ben ik soms bang dat mensen denken dat ik niet zwanger ben maar alleen maar dik!
Wat een super mooie buikjes komen er weer voorbij!!! Mogen we trots op zijn dames! Hier mijn bijdrage 27+1
Mn buik, 30+1 wk was al weer een tijdje geleden dat ik een buikfoto had gemaakt kwam ik achter dus werd ook weer hoogtijd haha
Prachtige buiken!!! trouwens, wil er even bij zeggen dat het er echt niet 100+ uitziet. Dat vind ik zelfs van mijn eigen buikfoto nu (en dat is al vrij uniek met een negatief zelfbeeld ) Hier buik vooral aan de voorkant, al zie je toch ook wel wat liefdeshandvaten op de zijkant, maar ik stoor me er nog niet aan! 32+3: