Wat een prachtige buiken allemaal! Woog begin van de zwangerschap 106, ondertussen 102 ben benieuwt wanneer er wat bij zal komen mijn buik met 22 weekjes precies.
Hier weer mijn bijdrage 36+3!! Is via mobiel geupload weet niet waarom die schuin blijft staan maar ach beetje hoofd kantelen en je ziet voldoende hahaha
Haha dank je wel! Het is er maar eentje.... tenminste we gaan er niet vanuit na al die echo's dat er stiekem nog eentje ergens verstopt zit
We zijn weer een weekje verder, (oke eigenlijk morgen maar kon niet wachten) dus tijd voor nieuwe foto's! Schrok er zelf weer van haha! Overzichtje: Bekijk bijlage 297579 En als ik de laatste 2 over elkaar leg... Bekijk bijlage 297581 Je ziet goed dat ik boven mijn navel flink aan het groeien ben!
Wat leuk om hier mee te kijken (en te kwijlen bij die mooie buiken) Met mn 20 weken en een paar dagen zit mijn uk nog heerlijk in die dikke buik van mij verstopt. Niemand ziet dat ik zwanger ben... Maar helemaal niet erg, want vandaag (na wat speurwerk) het hartje van ons ukje weer gehoord. Uk zeer beweeglijk, dus laat zich niet snel vangen Mn buik word nu vanbinnen wel harder!
Dank je wel! Ondanks dat nu de buik toch zwaar wordt, ik moeilijk slaap, ws voorweeen heb en rugpijn heb ben ik zo dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Wij stonden namelijk op t punt om een beslissing te moeten nemen of dat we t icsi traject of iets anders moesten volgen..wij hadden besloten om een pauze te nemen en na een maand kwamen we erachter dat ik na 3,5 jaar spontaan zwanger was! Dus ja eigenlijk vind ik t erg leuk Leuk om al die buikjes te zien! Helemaal geweldig! Wil meer zien eigenlijk...dus kom maar op!