Meiden even een vraagje aan jullie. Wanneer konden jullie het begin van jullie babybuikjes zien? Ik bedoel ben naturlijk 100 + en heb ook wel een vetje op mn buik van mij zelf xx Meis
Ik geloofde het zelf niet, tot ik foto;s begon te maken. Vanaf week 13 zag ik het verschil. Omdat je elke dag naar jezelf kijkt zie je het niet goed groeien. Door foto's wel. Ik schrok er van dat ik zo vroeg al verschil zag. Ik heb ook een buik van mezelf, maar door die foto's ging ik het zien
dat komt omdat ik ook rondom heel erg dik ben gewoorden. mijn billen en heupen zijn echt veel dikker geworden.
Vanaf wanneer zijn jullie de baby eigenlijk gaan voelen? Ik begreep van de verloskundige dat het bij een eerst en ook bij overgewicht wat langer kan duren voordat je de kleine voelt bewegen?
Het is mijn eerste en echt heel veel overgewicht. Ik voelde met 16 weken soort onrust in mn buik. Met 17 weken en een paar dagen soort kriebels. Weer een paar dagen later het gevoel alsof er een spiertje trilt, je weet wel, dat ineens je duim of een stukje vel ergens ongecontroleerd begint te trillen. En dat gevoel dan in je onderbuik of zij. Nu steeds duidelijker getrappel,maar van buitenaf niets te zien Die eerste keren dat je iets voelt, herken je het nog niet echt. Mijn voordeel is dat de placenta achter ligt, dat is ook een belangrijke factor!
Dank voor je antwoord Shandy! Ik weet eigenlijk niet of mijn placenta voor of achter ligt. Ik heb vanmiddag geslachtsbepaling, dus dan zal ik het wel vragen!
Mar Zie dat jullie een meisje krijgen, super leuk! (natuurlijk had ik dit ook gezegd als het een jongen was )
Diligo Ergo Sum, ik krijg inderdaad een meisje! (geen partner, ga het alleen doen ) Uit de echo bleek dat de kleine meid het super doet! Shandy, mijn placenta ligt voor, dus kan wat langer gaan duren voor ik haar ga voelen. Maar volgens de echoscopiste zal het niet lang meer duren ?!