Idd mijn buik valt nog mee. Alleen de extra groei begint nu. Mijn buik is nu qua groei van de baarmoeder ong hetzelfde als een buik van 39 weken bij een eenling zwangerschap. De gyn zei maandag ook vanaf nu wordt het zwaarder . Wij verwachten een twee-eiige tweeling. De ene weegt nu 1300 gram en de andere 1500 gram. Ze doen het dus erg goed.
Leuk zeg! en fijn dat alles goed gaat Weten jullie al wat het wordt? Ben benieuwd naar je komende buikfoto's!
En nou dan ook eens buikfoto van mij eindelijk Vandaag precies 24 weken zwanger. Buik is met kleding aan wel ronder als zonder hoor, maar het begint te komen geloof ik...
ja hihi...dat zag ik pas toen ik de foto had genomen ze gaat zo altijd staan om naar buiten te kunnen kijken...haar favo bezigheid naast slapen.
wauw wat een mooie buiken meiden! ik moet ook weer een foto maken en plaatsen maar komt er niet van misschien van het weekend
brenda, we lopen haast gelijk.. toch goed verschil te zien tussen ons.. jou 2 de kindje mijn eerste.. ik heb voornamelijk spek hahah
Dames wat een mooie buiken! Over 2 weken nog een 2de echo en als alles dan goed is zal ik hier ook zeker mijn buikfoto's posten! echt prachtig om te zien allemaal!
he bjanc bij mij gaat het ook harder dan bij de eerste komt ook omdat ik net bevallen ben mijn lichaam weet precies wat te doen: Nieuwe buikfoto 8 weken en 2 dagen: Bekijk bijlage 222801
Brenda, wat ik me afvraag... is je baarmoeder nu ook nog groter doordat je nog niet zo lang geleden je eerste kindje heb gehad? Bij je eerste kindje komt met 12 weken pas je baarmoeder achter je schaambotje vandaan zeggen ze... Is jouw baarmoeder nu nog hoger (dan normaal) ? gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor je hebt een mooie buik!
Mijn baarmoeder zit nu al flink boven mijn schaambot hij was nog niet helemaal op zijn plek. De verloskundige blijft volhouden dat ik langer zwanger ben zo'n 12 weken maar ik weet zeker dat ik 8 weken ben omdat ik 14 december nog ongesteld ben geweest. Daarom krijg ik maandag een echo dus we zullen zien
hey meiden ik hoor niet bij de 100+ meiden maar vind het onwijs leuk om buikfoto's te kijken.. en man man man wat hebben jullie prachtige buiken!! complimenten!!