Oei spannend. Bij mn vriendin ligt de placenta ook voor, die voelde het vooral ergens bij de navel,boven de placenta uit zegmaar. Hoop dat je het gauw mag gaan voelen!
Mar30, spannend hoor, het is zoleuk als je wat gaat voelen. Je voelt ook echt dat de uk steeds groter en sterker word!
Het meiden! Lijkt mij ook helemaal te gek om de baby te kunnen voelen. Helaas doe ik dat nog niet maar is ook nog al vroeg denk ik. Al zijn er al een hoop meiden in het forum waar ik klets waar ze het wel voelen. ps wel jammer dat er zo weinig meiden die hier op dit forum zitten. Vind het wel leuk om met een paar meiden die allemaal het zelfde 'probleem'hebben te kletsen
Shandy: Hier gisteren precies hetzelfde gehad als jij beschreef met die zenuwtrekjes (zoals je bijvoorbeeld bij je oog of je vinger wel eens hebt...). Meteen wat vriendinnetjes gevraagd of het de kleine kon zijn en die waren het er allemaal over eens dat het toch wel eens de kleine kon zijn Grappig gevoel vond ik het! Hopelijk snel meer bewegingen die te voelen zijn... Hier durf ik nog geen foto neer te zetten hoor, maar lees wel mee (heb al een abbo genomen in het begin van mijn zwangerschap). Helaas door mijn vetjes nog niet veel te zien, behalve een bovenste vetje dat steeds hoger gaat zitten Komt vast helemaal goed, moeten alleen geduld hebben... *Gaat haar geduld maar zoeken, helaas al een paar weken kwijt *
Mooi Step! Heerlijk gevoel Mar30! Lekker genieten hoor,je zult het steeds vaker gaan voelen en herkennen
@Polkadotjes hihi, hij is lekker puntig! Mooi jurkje! Hier mijn buikje met 20 weken vandaag Bekijk bijlage 305650
Wat een mooie buikjes weer Kruidnootje en Polkadotjes! Wou dat die van mij ook zo was... Maar dat komt misschien nog wel!
Wat een mooie buikjes zeg! Mijn babybuik zit verstopt in mn vet.... Als ik voor de spiegel ga staan en het 1 en ander 'optrek' zit daar echt wel een soort van voetbal!