Buikfoto's 100+ dames - deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cupcake85, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    bedankt meiden!

Vind het altijd zo leuk om hier te koekeloeren!

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heej Meis 1987
    Ik weeg heel wat meer als jou, maar bij mij is helaas nog niets te zien.....
    Mijn man voelt het des te meer, hij zakt niet zo lekker meer weg in mn buik ;)
    Als ik in bed lig zit er echt een behoorlijk harde plek in de weg, mijn ukkie! Een ukkie wat vooral 's nachts aan het sporten is, zodat mijn man ook kan genieten van zijn ongeboren kindje:D

3. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Jeej eindelijk een topic gevonden waar ik ongestoord zonder schaamte mijn buik kan laten zien haha.
    Mijn buik is pas gaan groeien met 20wk een beetje. Ik vond toen al dat ik een zwangerschapsbuikje had, maar nu ben ik 27wk en gaat het echt harder.
    Mijn startgewicht was 102 en zit inmiddels op 110. Inmiddels zijn de weegschaal en ik geen vrienden meer. Ook de spiegel en mijn benen vinden elkaar niet meer zo aardig haha. Eens kijken of ik vanaf de telefoon mijn foto's kan plaatsen.

4. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    haha wilde dus niet, dan maar even snel op de computer.
    De eerste foto was ik 24 weken zwanger en de tweede foto 27,4 weken zwanger. Die heb ik gister gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    mooi hoor bolliewollie!!

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Mooi Bolliewollie!
    Duidelijk een zwangerschapsbuikje! Mooi hoor! Bij mij zit het echt nog steeds verstopt.......(maar duidelijk voelbaar :))

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw bolliewollie, wat een mooie buik zeg!

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Heel mooi bolliewollie!!

9. poehbeertje

poehbeertje Actief lid

12 jun 2012
    187
    0
    0
    mooie buik hoor

10. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Mooi verschil bolliewollie!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
  12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Senso, zo herkenbaar. Durf ook niet trots te zijn op mijn buik, maar probeer het inmiddels.

Maar wat een mooie buik! Daar mag je echt SUPER trots op zijn!

Die van mij bestaat nog uit 2 delen....

13. Francina4

Francina4 Lid

19 nov 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik heb al eerder een bericht achtergelaten. Nu deze week een positieve test. We zijn zwanger ik ben zo blij. Maar soms ook zo bang dat ik heel snel dik wordt. Ik heb veel steun aan dit forum en lees graag mee.

Groetjes

14. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Francina4, van harte gefeliciteerd meid!
    Wat mensen om je heen ook zeggen, laat je niet alles aanpraten en probeer lekker te genieten!

15. Francina4

Francina4 Lid

19 nov 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shady,
    Bedankt dat neem ik mee de komende tijd... Hebben jullie eigenlijk snel vertelt aan directe familie dat jullie zwanger zijn..

16. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Nou Francina.... zal je een klein beetje mijn verhaal vertellen. Ik ging eind november 2012 naar de huisarts, had zo'n pijn in mn lies en werd ongesteld maar had tussendoor ook steeds bloedverlies. De huisarts zei: kun jij niet zwanger zijn....
    Dat zou wel kunnen, maar dat geloofde ik niet zo, slikte al jaren niets en was ook al 2 keer mis gegaan (toen wist ik niet zwanger te zijn voordat het mis ging...)
    Een testje van de huisarts was overduidelijk positief.
    's middags verloskundige bezoek, was al meer als 14 weken....
    Doorverwezen naar ziekenhuis ivm overgewicht.
    Ouders met 15 weken op de hoogte gesteld, maar toen geloofde ik het zelf nog amper...
    Dus ik ben niet echt een 'goed' voorbeeld over wanneer je het zou kunnen vertellen.

17. Francina4

Francina4 Lid

19 nov 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je verhaal. Ik ben nu als het goed is vijf weken zwanger. De test gaf een heel licht streepje. 4x herhaald hihi en vier keer een licht streepje. Het is heel onwerkelijk allemaal. Ik ga echt bewust proberen te genieten en mijn onzekerheid overboord te gooien...

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Leuk hoor, binnenkort eens bellen met een verloskundige en als je dan een echo hebt gehad, lekker gaan vertellen!

19. Francina4

Francina4 Lid

19 nov 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo spannend allemaal... Hoe verloopt jou zwangerschap tot nu toe? Voel je je goed en kun je alles nog? Heb van die horrorsituaties in mijn hoofd dat ik straks niet meer kan...

20. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    Senso wat super mooi zeg! Echt een mooi zwanger buikje!

Hier nog steeds in mn normale kleren. Voel zelf wel een beetje een buikje maar geen buitenstaander die het aan mij zou kunnen zien. Ben ook nog niets aangekomen. Vandaag naar de diabtesverpleegkundige. Er is zwangerschapsdiabtes geconstateerd. Zit bij ons in de familie en ik heb overgewicht dus ja had er wel een beetje op gerekend. Maar wel spannend allemaal. Hoe is het met de rest? Vind het zo leuk om jullie buikjes te bekijken. Echt prachtig!

Deel Deze Pagina