Laatst OGTT (suikertest) gehad en gelukkig geen suiker, pfoe! Inmiddels weer een foto gemaakt vanmorgen en ben er zo trots op, eindelijk eens trots op die vetjes van mij , dat ik hem graag kom laten zien:
mooi hoor Mira~! om jaloers op te worden! haha Hier nog steeds niet echt zichtbare veranderingen. xx Meis
hoi, ik kom jullie vervoegen en hoop dat het me af en toe wat troost kan bieden. Ik ben 17 weken zwanger, weeg 100kilo (103 bij de start van de zwangerschap) en ben 1m65. Ook hier nog geen spoor van een mooie zwangere buik... sinds twee weken heb ik het gevoel wel dat ik elke dag dikker wordt. ik krijg er echt dipjes van, ik vind geen enkele van mijn kledij nog mooi zitten, die buik blijft maar uit twee delen bestaan. een vriendin van me is 15 weken zwanger en heeft wel al een mooi beginnend buikje, zucht ik kan er van beginnen huilen, maar dat zullen we maar op hormonen steken zeker? vanaf welke week is bij jullie de buik wat minder uit twee delen gaan bestaan? kan ik al een beetje beginnen aftellen of niet? xxx
Hooi meiden Ik mag me hier ook melden Bij mij zie je wel al echt werkelijk verscheel woog 114 kilo bij 181 Had echt 2 fat kwabjes en nu echt een beginnend bolletje Vledeweek 1.5 kilo afgevalen dus dat is altijd lekker Hoop ook niet te veel aan te komen Ben nu helemaal wild van chocola, hamburgers ,patat en ijs lieft vers schep ijs Maar gun het me zelf niet Eet ook in ene fruit wat ik eigenlijk haast niet deed Zal binnenkort is een fototje maken en plaatsen
hoi riantje, proficiat!!! ooh zo leuk dat je al verschil begint te zien seg! dat bijkomen zal hier wel meevallen denk ik, nog steeds nergens zin in! behalve in fruit, dat herken ik wel heel erg! ik kan een kilo druiven opeten in één keer!
Nou daar gaat ie dan. Ik heb als zoveel mooie buiken voorbij zien komen, dat ik het steeds nog niet durfde, maar eindelijk durf ik ook een beetje trots te zijn. Dus hier is ie dan! Mijn nichtje van bijna 4 en mijn neefje van bijna 2 wilde hun aankomende nichtje alvast versieren. Zie hier het resultaat....
Hey. Ik ben net 9 weekjes zwanger van mijn eerste kindje en zie er al nr uit om net als jullie een rond buikje te krijgen. Maakte me eerlijk gezegd toch ook wat zorgen of ik wel een mooi rond buikje ging krijgen. Dus binnenkort hoop ik mijn buikje met jullie te kunnen delen. Nu is het hier nog effe voorzichtig positief zijn aangezien ik in december na 5 weekjes zwangerschap toch een miskraam heb gehad en deze start van de zwangerschap ook niet zo vlotjes verliep. Klein beetje mijn hart nog vasthouden dus maar voorlopig gaat alles prima. Tot binnenkort
oooh Mar, mooie buik! en zeer schattig versierd happy ikke: ik hoop dat het deze keer beter verloop voor je! ik duim mee. hier heeft de baby en dus ook de buik weer een groeispurt gemaakt. hij is weer wat dikker, en bestaat al iets minder uit 2 delen, maar ze zijn er nog steeds! geduld wordt beloond, denk ik dan. misschien kan ik binnen een paar weken een foto posten!
Van de week een fototje gemaakt Hij staat in me foto album Had echt 2 fat kwabjes en nu echt een rond buikje Wek nog met een heel klein gleufje bij me navel
Amai, zo snel al zo'n mooie buik!! (jaloers!) Hier 21 + 3 weken. En nu begin je een beetje te zien dat het een zwangere buik is, maar nog steeds gleufje bij de navel! misschien ben ik volgende week toe aan een foto! xxx
Hallo allemaal, ik heb lang meegelezen hier in dit topic en al veel mooie buiken voorbij zien komen. Vind het erg leuk om mijn bijdrage ook te leveren, al vind ik dat best spannend hoor!!! Op de foto was ik 16 weken (nu inmiddels al 18 )
Hoi dames Heb hier al regelmatig eens gelezen en ik hoop ook snel een buikje te kunnen showen. Al heb ik ook bang dat het wat langer gaat duren omdat ik dus wat struiser ben. We zien wel! Groetjes