Een ongesteldheid hoeft niet altijd zoveel te zeggen, ik kwam er pas na 3 maanden achter dat ik zwanger was, omdat ik ook gewoon ongesteld was geworden.... Gen idéé hoe dat kan, maar het was wel zo. Spannend dus, wat de echo straks zal zeggen! Los daarvan: mooi buikie hoor! En nog gefeliciteerd met de geboorte van Noa!
Hele mooie buikjes hoor dames! Ik behoor zelf ook tot de categroie 100+, maar * schaam schaam* ik heb nog steeds geen buikfoto's gemaakt. Wel word mijn buik nu steeds zichtbaarder Dus ik zal snel eens een foto maken.
Kzou hier ook wel een foto willen plaatsen maar je ziet bij mij nog steeds niets terwijl ik al 20 weken ben ik lijk gewoon nog iets dikker Kben jaloers op jullie mooie buikjes
@ Paula; mooi!!! @ Annanina; komt vanzelf hoor! dat had ik ook nog bij 20 weken...nu gaat het steeds wat sneller.
Dank je. Ja zelf geverfd, kleuren laten mengen bij de praxis en hup op de muur. De lijnen heb ik overgetrokken met behulp van een projecter op de muur gericht, ik kan namelijk zelf echt niet tekenen
Lijkt me wel lekker als je gelijk door die spannende 12 weken heen bent maar wat vreemd dat je gewoon ongesteld werd Ik heb vanmiddag om half 3 de echo dus spannend!! Ik laat het jullie weten Mooie buiken meiden
Meiden ik spiek bij jullie mee. Zelf kom ik ook van de 100+ vandaan en 2 zwangerschappen dik boven de 100+ geweest. Maar wat een mooie buiken komen er voorbij zeg!
Ik vind het ook heerlijk om er steeds naar te kijken. Mijn buik begint nu pas een beetje vorm te krijgen. Met kleren aan ziet het wel een stuk beter uit! Maar wat hebben jullie toch allemaal mooie buikjes!
hoi meiden hier dus ook een 100+ mama die graag haar foto van vandaag wil delen Bekijk bijlage 223280 Bekijk bijlage 223281 dochterlief vind het helemaal super eindelijk een broertje of zusje onderweg haha
dank je wel!! haha doordat mijn buik nu zo uitsteekt lijkt me kont veel dunner haha maargoed ik ben trots op mijn buik enige nadeel is kan het niet echt meer verbergen dus voordat ik de 12 weken heb gehaald weet iedereen het zo ondertussen al pfff
hoi meiden Echo gehad en alles was goed hartje gehoord. Maar ben een week achteruit gezet ipv vooruit baarmoeder zit wel al heel hoog konden geen binnenwaartse echo meer maken alleen vanaf buiten 1 maart mag ik weer terug komen voor de definitieve uitgerekende datum maar tot nu toe op mijn dochter haar verjaardag uitgerekend Hoe krijg ik het voor elkaar haha
wow brenda, dat is wel beetje balen, mis je straks dr 1e b-day nou komt vast wel goed!!! beebje komt gewoon 2 wkn tevroeg of te laat
Hallo allemaal! Wat een super mooie buiken, en wat geweldig dat er een topic zoals deze bestaat! Kan niet wachten tot ik zwanger ben en hier ook mijn buik kan showen! ben zelf ook 100+ en bang dat ik alleen maar dikker ga lijken. maar als ik jullie buikjes zo zie: WOW geweldig!