Buikfoto's 100+ dames - deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cupcake85, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMeInside

    MiniMeInside Actief lid

    1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Wow! Als ik er toch ooit zo uitzien met 100+ dan spring ik een gat in de lucht ;)
    Denk dat je in verkeerde topic je buikfoto hebt gepost.
     
  2. Lens

    Lens Actief lid

    21 mei 2014
    281
    0
    0
    30 weken en een beetje op deze foto!

    image.jpg
     
  3. Kymmie

    Kymmie Actief lid

    15 apr 2014
    193
    1
    16
    Oh, ik zie hier zulke mooie buiken. Ik ben zelf precies 100 kilo en heb een beetje een dubbele buik. Daarom ben ik heel erg bang dat mensen niet gaan zien dat ik zwanger ben. Of pas bij dertig weken. Nu al is mijn buik zo enorm opgezet door mijn darmen dat ik al 6 maanden zwanger lijk. Normaal zonder zwanger te zijn heb ik al een dikke buik. Ben echt een appelvorm zeg maar.

    Ben heel benieuwd hoe snel er iets te zien zal zijn!
     
  4. troetjuh

    troetjuh Fanatiek lid

    21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mijn buikje met 29 weken
     
  5. Calice

    Calice Bekend lid

    10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Wat een mooie buikjes!

    Bij deze mijn bijdrage met 35 weken :) .
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Lens

    Lens Actief lid

    21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik heb ook een dubbele buik en ik ben ook pas echt gaan showen vanaf 28 weken. De foto boven jouw post is met 30 weken en een beetje.
     
  7. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Hier ook een dubbele buik maar had al mega snel een zwangerbuikje. Verschilt heel erg per persoon denk ik.

    Hier mijn buikje van vandaag, 32 weken
     
  8. Flengeltje

    Flengeltje Actief lid

    26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bijna 24 weekjes! :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      23
  9. MiniMeInside

    MiniMeInside Actief lid

    1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    OOoh ik ben zo jaloers!! Hier nog steeds niets te zien, de "onderste" van de 2 buiken al wel ietsje ronder.. maar nog niemand ziet dat ik zwanger ben! Hoop dat het nog ff gaat poppen op den duur! BM zat vorige week net onder mijn navel, dus alles groeit binnen in me wel.
    Pfff zo ongeduldig!

    Maar jullie buiken zijn echt heel mooi dames!!
     
  10. Nancke

    Nancke Actief lid

    Mijn 33 weken buik. :)
    (geen idee hoe ik de foto recht moet krijgen.:()
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. chala86

    chala86 Lid

    6 nov 2014
    40
    0
    0
    Mooie buiken dames. Bij mij begint het duidelijler te komen. Mensen rond om me zijn enthousiast over mijn buik. Ik zie en voel nog steeds twee helften . miniem maar het is nog zo. Dus ik blijg hopen op mooi buikje.
    Heb het af en toe wel moeilijk om buik te tonen na al die jaten te moeten verbergen.
     
  12. mamajess1982

    mamajess1982 Actief lid

    13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar hoor..ik had eerst ook echt nog wijde dingen aan omdat je dat zo gewend bent. en had ook 2 helften (al zagen andere mensen dat niet) met een week of 21 werd het voor mijn gevoel pas 1 geheel hihi.
    maar nu doe ik expres wel strakkere tuniekjes aan en geniet ik er ook wel van want ik weet dat over een week of 10 ik alleen maar weer de wijde shirts aankan ;)
     
  13. chala86

    chala86 Lid

    6 nov 2014
    40
    0
    0
    Ja, de dag dat ik zelf tevreden ben ga ik ook showen ;) maar dat zal pas zijn als mijn buik duidelijk zegt ... zwanger ;) en niet meer ... verdikt of miss zwanger ? ;)
     
  14. Nancke

    Nancke Actief lid

    Ook ik geniet nog even een paar weekjes van mn ronde zwangerschaps buik. Straks komen de wijde shirts weer uit de kast en moet ik voor m'n gevoel zoveel mogelijk alles verbergen.
    Nu doen de zwangerschaps broeken ook wonderen hoor. Heb van mezelf ook 2 buiken maar door goede broeken te dragen lijkt het net 1 geheel. Schijn bedriegt dus toch wel een beetje. Hihi
     
  15. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Mijn buikje van vandaag.

    Hier geniet ik er overigens niet meer van. Voel me net een aangespoelde walvis :(
     
  16. MiniMeInside

    MiniMeInside Actief lid

    1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Maar je hebt zo'n mooie buik Sparky!!

    Ik zit nog steeeeds te wachten tot het hier ook te zien gaat zijn... maar duurt wel heel erg lang ondertussen! Woensdag 20 weken!
     
  17. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ja ben ook blij dat hij niet zo kolossaal is als bij de jongste, maar mis mijn mobiliteit?
     
  18. Calice

    Calice Bekend lid

    10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Prachtige buikjes allemaal!

    Wij hebben de 37 weken mijlpaal gehaald :D .
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi meiden,

    Hier een meelezer, maar vind dit een erg leuk topic. Nu eindelijk ook een fatsoenlijke foto gemaakt. Ben 22 weken en 5 dagen. :)

    image.jpg
     
  20. Teapot

    Teapot Actief lid

    3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Zeker leuk topic! Ontzettend mooie buiken!!

    Vraagje :$ ik weet niet of dit de juiste plek daarvoor is. Mijn buik blijft best zacht alsof het allemaal vet is, terwijl ik normaal een redelijk platte buik heb. Zonder kleding lijk ik absoluut niet zwanger, alleen maar dik. Ik probeerde mijn bikini aan voor de vakantie, maar daar durf ik echt niet mee te gaan zwemmen. Zijn jullie buiken zonder kleding wel mooi rond en echt een 'zwangerschapsbuik'?
     

Deel Deze Pagina