Ik hoop ooit verderop in de zwangerschap z'n buik als jullie te krijgen. Hij bestaat nu nog uit 2 "bulten", bij mijn navel zit het naar binnen.
Mooie buiken weer! Als ik zit heb ik ook nog twee buiken... Maar als ik rechtop sta is het gelukkig één geheel Vorige week op mijn verjaardag zei ook iedereen dat ze het al hee; goed konden zien alleen vlak daarna op een andere verjaardag zei de tante van mn vriend (die we tch al bijna nooit zien) dat ze het nog helemaal niet zag! werd er gewoon soort van boos om :x stom mens
dit is mijn buik met 13 weken Bekijk bijlage 228654 en ik kwam toevallig een foto tegen van mijn eerste zwangerschap en foto is gemaakt met 26 weken wat een verschil qua weken dan he Bekijk bijlage 228655
twister, mooie buik hoor. En gaat zo snel he een tweede. Deze foto is van net, schrok er zelf van haha
Wat een mooie ronde buik al! Super! Ik wil ook maar steeds een foto maken via de webcam, maar ik krijg hem nog niet eens aan! Ik ben niet zo'n kei met computers. En als ik zelf een foto wil maken, dan heb ik denk ik te korte armen! Dan zie je ook al niks! haha!
Wendy, je kan je camera ook op timer zetten, zet je m neer en ga je snel op je plekje staan en anders aan vriend/man vragen om foto te maken? Of via een spiegel?
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik lijk wel dikker, maar nog niet een zwanger-buikje! Merk nu wel dat sommige kledingstukken al niet meer zo lekker zitten. Heb nu bijvoorbeeld een spijkerbroek aan met de knoop open ... ben toch thuis, dus dat kan wel! Hoop over een paar weken ook een mooie foto te kunnen plaatsen. Maar weet wel van mijn eerste zwangerschap dat ik niet echt een mooie ronde buik had, dus ik verwacht dat nu eigenlijk ook niet!
Woow ik ontdek dit topic nu pas. Deze buiken lijken tenminste beetje op die van mij Hier twee fotootjes van mij. Deze is van 22wk4d en deze van 23w4d Moet binnenkort maar even een nieuwe foto's maken. Durf ze hier wel te plaatsen
Dankje! Vriendin van me is fotograaf, die wilde het graag vast leggen. Krijg in mei ook een shoot met haar. Vind jullie buiken ook allemaal zo mooi!
Wat een mooie buiken allemaal! Ik weeg zelf momenteel 88kg (10kg afgevallen ter voorbereiding op zwanger worden), Ik denk dus dat ik ook bij de 100+ ga uitkomen als ik eenmaal zwanger ben. Super om zulke mooie buiken te zien van de wat vollere zwangere vrouw! Iets om trots op te zijn!
@bijntje; wat een mooie foto's! Mag ik vragen welk jurkje en bolero dat je op de eerste foto aan hebt? Het ziet er namelijk erg leuk uit! @all; Zijn jullie tijdens de zwangerschap eigenlijk aangekomen? Ik ben nu 17 weken. In het begin ben ik 3 kilo aangekomen. Maar bij ongeveer 6 weken zwangerschap ben ik 4 kilo afgevallen, ik kreeg gewoon veel minder op. En natuurlijk ben ik meer op mijn eten gaan letten. Nu weeg ik vanaf week 10 ongeveer 106, en daar blijf ik op staan. Terwijl ik niet het gevoel heb dat ik minder eet. Maar ja, de verloskundige zei dat ik nog genoeg reserves heb!