Meiden.. Gistere heb ik voor het eerst licht positief getest, vanmorgen nog eens een testje gedaan en binnen 5 minuten was de streep alweer duidelijker dan gistere.. (Al is het nog geen knaltest, kan ook niet zit nogsteeds 1 dag voor mijn NOD) Doe morgen de ClearBlue, als deze ook positief is durf ik eindelijk mezelf ZWANGER te noemen Ik zou het erg gezellig vinden om me toe te voegen aan deze club. Voor degene die het leuk vinden, dit is mijn test van vanmorgen...
Piccolina.. Mijn test was gister nog iets lichter, zat tegen een tuur testje aan dus was wel erg blij met deze test... Jou eerste kindje?
Dank je wel... (*Beseft het nog niet helemaal*) Misschien een brutale vraag maar hebben jullie al iets van een lijstje ofniet?
gefeliciteerd Ukkie. Dit topic is alleen om de buikjes en echo foto's te showen en te bespreken hoe onze buikjes zich ontwikkelen. In de topics bij de bevallingslijsten is ook een april topic.
Madelein succes morgen en sterkte! ik hoop echt dat er niks aan de hand is, maar vaak klopt je gevoel wel.
Hè meiden Ff ego baal berichtje... M'n verdoving is totv2x toe mislukt vandaag dus GEEN operatie gehad Moet nu morgen weer voor lokale verdoving ,als dat niet gaat vrees ik dat ik toch echt onder algehele narcose moet , Maaaaaar als ik dat doe wordt t waarschijnlijk mk, maar als ik niks doe is m'n elleboog voor altijd naar de knoppen...... Dus duim aub voor mij dat t lukt morgen! Neem i pad lekker mee @ madelein gestie wat naar dat je je zo voelt ik ga knetterhard duimen voor goede echo! @nieuwe welkom! Ukkie wat fijn dat het nu goed is na eerder iui in je banner te lezen,ga er voor! Liefs miek PS Buikfoto staat m'n hoofd ff niet naar sorry....
Miekje.. Succes zeg.. Hopelijk is de verdoving morgen wel een succes! Ja, na 4 maanden en 2 IUI's nu zwanger met alleen chlomid. Moet zeggen dat ik deze ronde mijn ei ook erg goed heb gevoeld !!
Ook ik ben in april 2013 uitgerekend denk ik en als alles goed mag gaan. Ik heb van mijzelf al wel een bollere buik, maar volgens mij is het nu al wel iets dikker dan normaal. Ik zie het aan mijn tattoo dir ik op mijn buik heb. Zal zondag een foto plaatsen. Naar eigen berekening ben ik dan 5 weken (met cadeauweken meegerekend).
Miekje heel veel sterkte en succes morgen..hoe kan het dat de verdoving niet werkt? en zijn er geen andere opties? mss in een academisch ziekenhuis?
jeeej ik heb het april buikjes topic gevonden! wist niet of deze er al was! ik ben zelf (als alles goed gaat) uitgerekend in april! meeste van jullie zijn al wat verder maar vind het leuk om met jullie mee te lezen. ik heb afgelopen maandag via bloed een positieve uitslag ontvangen en krijg 27/8 de eerste echo! ik hoop zooooo dat alles goed zit/gaat! ook hier vooral savonds al echt last van mn darmen buikje! dan zit niets lekker! en is ie echt bol en hard. maar verder heb ik dus totaal geen zwangerschapssymptomen! maar ik hoop nog lang mijn buikje hier te mogen schowen. dit is mijn buikje met 4.wk ! (blauw) en mn buikje met 5wk! (had toen behoorlijk last van mn darmpies hor!!! (roze) oooh en natuurlijk allemaal VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!
Miek: Succes vanmiddag. Hopelijk vandaag wel geluk met de verdoving!! Spannendetijden: Leuke buikfoto's . Kleine bolling begint te komen! Ik ga zo even een foto maken .
Hé meiden Lig nu.in ziekenhuis en vrees dat hele ok niet door gaat ,blijkbaar was ik al later en nu zijn er ook nog 2 spoed gevallen bij,met 1 arts die dat alleen maar kan. Denk dus dat ik zo weer naar huis kan en dan na t weekend weer terug. Dan is vakantie dus ook weg Nu ff flinke baalbui dus Ik hou jullie op de hoogte .... X
Miekje: Jeetje het zit je allemaal niet mee he . Wat ontzettend balen joh!! Veel sterkte meid!! Buikfoto net gemaakt:
@Miekje wat een rotsituatie zeg en dan ook nog vandaag in onzekerheid. Lijkt me een vreselijk dilemma te kiezen tussen je elleboog en je kindje! Zijn er geen alternativen meer of kan je geen second opinion halen? succes Corina Leuk he, zo'n beginnend buikje. Ik ga zo naar de gyn voor een echo . Spannend! Mijn vriend is er voor de eerste keer ook bij!