Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@corina, mooi buikje!

@rozerood, succes meis! En veel plezier natuurlijk!

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Rizerood: veel plezier!! ;)

Miekje: wat een ellende meid!! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Succes!!

Corina: moooooi buikje!!

3. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik hier nog langer bij hoor.........

Ben heel veel bloed gaan verliezen. Heb geen krampen, maar zie het somber in. Heb een echo gehad vanmorgen in het zh en het gekke is dat het er in m'n baarmoeder uitziet zoals het zou moeten in dit termijn, maar geen idee of er of een kindje zit en waar het bloed vandaan komt??

Heb bloed moeten laten prikken en krijg later nog de uitslag hoe hoog/laag m'n hcg nog is. Wellicht is daar iets aan af te leiden.mde arts zei als je geen bloedverlies had gehad en ik had dit beeld gezien had ze gezegd het ziet er netjes uit voor dit aantal weken zwangerschap.......tja dus wel een beetje twijfelachtig,maar met al dat bloed kan ik me niet voorstellen dat het of goed zit.

Ik moest ff m'n verhaal kwijt....

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bedankt voor het duim meiden. Helaas heeft het niet geholpen.
    Op de echo was wel een vruchtzakje te zien, maar er zat niks in...
    Mijn voorgevoel klopte dus ook deze keer...
    As maandag moet ik naar de gyn voor een 2e echo en te bespreken wat nu.
    Ben er inmiddels redelijk rustig onder. Had het ergste er woensdag al uitgegooid.
    Wel zit ik erg te denken of we wel ooit een kindje zullen krijgen. Blijkbaar is er toch iets 'mis' met 1 van ons... 2x zwanger en 2x een miskraam hoort niet lijkt mij...

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Oh Madelein wat verdrietig!!! klopte je gevoel toch he. :(
    Kan me voorstellen dat je gaat twijfelen of het ooit zal lukken. Ik zou dit ook met de gyn bespreken als ik jou was. Laat je even weten hoe het verder loopt?

@Mega bij jou ook afwachten he. Misschien zien ze in 1-2 weken meer want met 5 weken zag je bij mij alleen een dooierzakje.

Ik heb gelukkig wel goed nieuws. Bij konden een 1 cm grote embryo zien 7 weken en 1-2 dagen oud en een kloppend hartje! Een heel fijn gevoel, maar wel echt nog een friemel zo klein.

Ik zet de foto er even op. Sorry, voor de meiden die net verdriet hebben.

Bijgevoegde bestanden:

6. minimeee

minimeee Actief lid

12 jun 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Jeetje madelein, wat erg. Maar geef de moed niet op hoor! Sterkte!

7. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ohhh madelein wat een k*t nieuws om dat te horen.. Sterkte!!

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Heel veel sterkte madelein.

9. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Och @madelein, wat erg voor jullie! Ik snap je twijfel, laat de moed niet zakken meid. Mijn zus heeft 5 miskramen gehad maar is nu moeder van 3 kinderen. Snap ook dat je daar nu even niet zo veel me kunt, maar jeetje, wel je toch en hart onder de riem steken.
    @Megan,bah wat spannend, sterkte
    @rozerood, leuk om te zien zeg

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Madelein wat kut zeg!!!:(((
    Je had wel bloedverlies volgens mij, toch? Jammer zeg... Met 8 weken!

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bedankt allemaal.
    Het gaat redelijk inmiddels. Probeer me maar even te focussen op alle leuke en goeie dingen in ons leven.
    @piccolina: ik heb eigenlijk alleen maandag wat vers bloedverlies gehad en woensdag wat bruinig. Alles zit nog op z'n plek dus dat bloedverlies zei niks over de zwangerschap. Het is al veel eerder gestopt met 'leven' want in het vruchtbare zit niks...

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Vruchtbare= vruchtzakje ;)

Zo zie je maar... tot je eerste echo ben je gewoon van niks zeker. Je kan nog zulke mooie testen en symptomen hebben. Zegt dus helemaal niks.
    Leuk om te weten voor een volgende keer... :S

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Madelein : wat een verdrietig nieuws meid!!!!! weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Sterkte !!!

Rozerood: WOW!!!!!!!!!! Wat mooi!!!!!!!! Geniet er van!!!!!
    Jeetje wat moet dat bijzonder zijn!!!

Megan: heb je nog uitslag gehad van je hcg?!?!!? Ik duim voor je meid dat het toch goed afloopt allemaal!! Sterkte!

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en samen met manlief een digitale test gedaan. We hadden wel de bloeduitslag gehad en ik had zelf kv test gedaan omdat ik het met eigen ogen wou zien! Maar we hadden nog geen “ons” moment gehad. Dus vanmiddag samen (wel met ochtend urine) een test gedaan en die gaf aan ZWANGER 3+ !!! Ben zooo blij met mn digitale test! Doet me goed!!! nu maar afwachten tot de eerste echo!

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Madelein.. Erg jammer! Je zei dat je ook zon vermoeden al had- waroom en welke als ik mag vragen?

Ik zie het zelf gewoon voor mij wel positief want die misselijk lage bloeddruk moeheid en borsten laat wel zien dat ik hormoon aan stijgen is. Maar ik weet ook niet of dat het geval ook is als embry gestopt met groeien of lege vruchtzakje is?
    Ik moet positief blijven ik kan niet anders natuurlijk gelukkig heb ik dan ook niet get gevoel dat het mis kan gaan..
    Maar voor jou is echt jammer ik zie dat het je 2e mk is- probeer van de gyn vervolgens een onderzoek naar progesteron te doen en je kan ook bij je volgende zwangerschaap gelijk met utrogestan beginnen- het helpt echt! In mijn land bijvoorbeeld als iemand bloedverlies krijgt op 4-5wk gaat die minimaal 2 maanden in zk liggen met utrogestan en controles ik ken paar meisjes die hier werd verteld dat vruchtje is leeg en het is mk zeker is- toen gigen ze naar andere land en ja hoor opeens een hartslag en gezonde baby later!!
    Probeer verder gewoon meer onderzoeken verkrijgen wat gaat er mis bij je...

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @ piccolina: Tuurlijk mag je dat vragen!
    Maar heb er geen antwoord op ;). Geen idee waarom, maar een sterk gevoel van twijfel, en slecht voorgevoel. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap gelijk al vanaf het begin ( dat ging ook snel mis) en bij deze in het begin juist helemaal niet. Heb zelfs mijn vroege echo bij 6 wkn verplaatst naar 9 weken omdat het zo goed voelde. Tot afgelopen weekend, toen begon ik onzeker te worden. En toen maandag dat beetje bloedverlies. Verder ben ik nu nog steeds misselijk en mijn borsten groeien gewoon braaf door... Dus die hormomen gaan wel door blijkbaar. Daarom wil ik ook zsm een curettage. Laat het dan ook maar klaar zijn.
    Het schijnt niet vaak te gebeuren dit, dus blijf jij maar positief!! Zit vast goed!
    Ik ga maandag naar de gyn en dan inderdaad ook vragen naar hoe of wat nu.
    Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè meiden

@madelein wat ontzettend klote nu voor jou zeg:( :( wens je heel veel sterkte!dikke knuffel !

@megan hoop dat t bij jou meevalt!al iets bekend over je hcg?

@de rest mooie verhalen over goede testen en mooie echo.s:)

Hier mijn verhaal van vandaag,
    Nadat chirurgen overleg hadden gehad kon ik om half 12 al naar recovery,daar kwam gelijk de anesthesist en die zette in 1x het blok goed :)
    Na half uur had ik dus compleet lamme arm,voelde niks meer,super bizar...
    Was echt zo blij dat t gelukt was,toen hoorde ik dat chirurg van gister op z'n vrije dag na z'n vergadering terug was gekomen voor mijn ok te doen,dit omdat iedereen t zo sneu voor me vond gister,hoe lief :)
    Uiteindelijk om 1uur op ok,toen ze begonnen was t kwart voor 2, en heeft dus tot kwart voor 4 geduurd,bleek nogal moeilijk te zijn want waren 2 stukjes af,met n plaatje en schroeven aan elkaar gezet,
    En nu kan ik zonder gips maar met fysio( moet ml leren) toch op vakantie als pijn mee zit natuurlijk....
    Kortom t zat nu eindelijk eens mee!

Nu begint m'n verdoving langzaam uit te werken en das geen pretje...
    Mag alleen paracetamol,maar als t te heftig wordt krijg ik meer..

X miek

17. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    O Miek, wat fijn daar het toch lukte, sterkte met de pijn.

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Madelein heel veel sterkte meid! en laat de moed niet zakkenjullie kunnen heus wel een kindje krijgen. hier in ned. doen ze pas na 3 mk een onderzoek. na 2 kun je wel chromosoom onderzoek krijgen.
    ik gebruik nu ook utro, nadat ik het zelf gevraagd heb.
    maar bij een progesteron tekort krijg je meestal geen ma..je heb dan bloedverlies terwijl het vruchtje nog leeft.
    heel veel succes meid! xxx

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @madelein, ik ben er stil van...veel sterkte en een hele dikke digi knuffel voor jullie!

@rozerood, mooi je echo!! wij mogen nog 2,5 week wachten...

@spannendetijden, jeeeeej 3+!! :)

@miekje, fijn dat het gelukt is!! en veel sterkte met de pijn en hoop dat je gewoon op vakantie kan!

@Rest, uhh sorry weet t ff niet meer....buikje hier lijkt stabiel :)

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Madelein: nogmaals sterkte ook van mij. lijkt me heel vreemd om je nog steeds zwanger te voelen maar te weten dat er geen embryo zit. Hoop dat je je snel weer beter voelt en je weer verder kan.

@miekje geleukkig is het toch nog gelukt met die verdoving en OP. Wens je een fijne vakantie met niet al te veel pijn...dat heb je wel verdient.

wij yzijn lekker lui vandaag en liggen in de tuin. Ik hoop op ebay nog een Angel sounds te winnen vandaag; daarmee kan je het hartje horen kloppen vanaf 11-12 weken. :)

Deel Deze Pagina