Megan heel veel setrkte!! Ik ben het helemaal met je eens wat zijn sommige dames toch bot en niet respectvol.. Is toch juist erg fijn als je je verhaal hier kwijt kunt.. pfff
Ja draag ook wijdere shirts hoor om het verbergen. Moet ook wel want ik heb een elastiekje om mijn knoop en wil (nog) niet dat mensen dat zien. Volgens mijn moeder groei ik teveel en mag je pas bij 3/4 maand beginnen te groeien? Maar kan er niks aan doen ik doe en eet hetzelfde als voorheen. In het begin viel ik ook juist af maar nu begin ik te groeien. Zal het morgen eens vragen aan de gynaecoloog.
@saren, wat een onzin zeg dat je eerste 3/4 maanden niet zou mogen groeien.....je lijf begint nu eenmaal gelijk vanaf t begin met ruimte maken waardoor je darmen naar voren komen enzo....t is idd nu nog niet van t kindje zelf nee.....maar vanaf 12 weken komt t beebje boven je schaambot uit, dus vanaf dan kan je buik gaan groeien dat t ook daadwerkelijk door de beeb zelf komt dus je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor! @hilse, nope helaas, met android gaat t ook niet....dus ik zet de foto's dan gewoon op de comp en upload ze dan...
Saren maak je geen zorgen meid, dat is bij iedereen anders wanneer je begint met groeien. nu komt het door je darmen die plaats aan het maken zijn voor je baarmoeder straks. Ik weet niet of je ook nog last hebt van je darmen? ik behoorlijk op sommige dagen, als ze zo vol zitten dan komen ze nog meer naar voren beetje opgeblazen gevoel. kom je in gewicht ook al bij?
Kwam misschien een beetje bot over net na een verhaal over een mogelijke miskraam maar voor de rest ben ik het met Frambloosje eens, dit is een buiktopic maar er wordt meer gekletst dan dat ik foto's zie. Ik zou graag met iedereen willen meeleven maar soms weet ik niet eens dat iemand een miskraam oid heeft gehad omdat het niet in het bevalling-topic staat, hier kijk ik namelijk niet dagelijks. Dus meiden kom allemaal gezellig naar de april-mama's
Ja af en toe geklets tussendoor moet absoluut kunnen, maar ik zie hier meiden die ik niet zie bij het klets-topic en dat vind ik dan weer jammer omdat ik graag van iedereen wil weten hoe het met diegene gaat, ook staan deze meiden dan niet op een lijst wat toch wel jammer is, maar goed iedereen moet doen waar die zn eigen goed bij voelt maar ik reageer hier alleen op de buikjes en natuuurlijk ook als er slecht nieuws is, want weet zelf helaas hoe moeilijk en vervelend het is.
@hip, als ik jouw bescheiden buikje zie met 8 weekjes, en mijne met 6 weken....zie ik haast geen verschil hihihi maar leuk dat je t gaat zien!!!
Hip mooie buik! Hier begint het buikje langzaam te komen. Heb nu echt het gevoel dat het meer is dan alleen spekjesvetjes. Misschien dat ik met week 10 ook foto''s durf te zetten, dat is nog iets meer dan een week (ooh wat klinkt dat snel).
Hai meiden, Hier krijg ik mijn bovenste knoop van me broek niet meer dicht... En dat zo snel al! Ik plas me een ongeluk trouwens!
Senna wat een buikje heb je al! Je ziet het goed! Als ik terug ben van vakantie ga ik ook buikfoto's maken vind het super gaaf!
he senna mooie buik al! gaat snel zeg. hoe is het met de rest? nog buikfoto's gemaakt in het weekend of staan er echo's op de planning? ik heb morgen weer echo, heb er zin in! maak eind vd week mss weer een buikfoto.