Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mooi buikje hoor!!:)
    Ja heb ik ook wel hoor! Haha :)

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @spannendetijden, niet alleen jeuk aan mn buik ;) boobs en tepels kunnen er ook wat van....en benen, armen ;) maar idd vooral buik kan kriebelen :D

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha idd! En m'n neus op de een of andere manier ook :p

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    jeuk!! ja maar voornamelijk aan mij borsten behoorlijk. buik niet zoveel.
    armen, benen en rug kunnen er ook wat van, maar heb ook verschillende muggenbulten dus niet helemaal reeel.

mss jeukt de huid als die oprekt? geen idee eigelijk.

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, mooi buikje en gelukkig maar dat je het topic terug hebt gevonden! Ik ga morgenvroeg weer een foto maken, maar mocht ie wat boller zijn komt dat vlgs mij alleen van m'n darmen die vol zitten! haha.

Hip, ik ben ook een paar honderd gram minder zwaar geworden ; omdat ik minder qua lunch heb gegeten dan normaal. Maar dat komt wel goed met ons hoor ; we komen straks vanzelf aan!

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ik heb zojuist een buikfoto gemaakt met mijn mobiel.

Zal vanavond even met vl gaan praten. Zullen het gauw bekend moeten gaan maken, want ik kan het niet meer verbergen :$.

8wk 6dg.jpg

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    mooie buikjes meiden. Ik zie het bij mezelf ook boller worden, maar in jeans valt het nog niet zo op. zal morgen een 9 wk foto gaan maken.

kan best groei jeuk zijn.

mijn borsten zijn ook voller geworden( vooral van boven) maar pas de bh nog. heb uit de pubertijd nog lichte streae op mn borsten. smeer nu ook Bio oil op buik en borsten. bijt helemaal niet.

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Nou dames hier mijn buikfoto's.

Bovenste is met 7 weken en 4 dagen.
    De andere is van zonet.
    Heb met beide zwangerschapskleding aan.

De gynacoloog had mij vandaag op 8 weken maar moet over 3 weken weer komen om dan de uitgerekende datum te bekijken dmv echo.

Bijgevoegde bestanden:

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mooi mooi mooi :) gaaf hor al die buikjes!! nog ff en we hebben toeters ;) hihi

toch grappig dat iedereen jeuk heeft haha zo leuk om kwaaltjes te merken waarvan je niet wist dat t kwaaltjes waren :)
    heb ook soms jeuk op armen maar vaker op buik.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden,

nou eindelijk dan hier beloofde buikfoto ;)

heb ze maar even samengevoegd, dus hoop dat t nog beetje te zien is :D
    in elk geval van links naar rechts : 5 weken 2 dagen, 6 weken en 7 weken :D

mn mams zei net toen ik foto van gister dus doorstuurde "zo te zien lijk je op mij qua groei" dus dat belooft nog wat :D (ze was namelijk gigantisch!! vooral bij mn broer :D....bij mij was t iets minder ;))

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @corina, haha ja word idd wat lastiger ja zo te zien, heb je niet nog wat wijdere shirts anders als je vriend het echt nog even stil wil houden???

@muisje, ook al mooi!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Weer hele mooie buikjes meiden!!! Zal van de week ook weer eentje plaatsen, hier begint het ook al flink te groeien, heb telkens de neiging om mn buik in te houden zodat het minder opvalt. Je zit nu echt in zo'n fase dat je mensen ziet denken van "Is ze nou dikker geworden of zou ze zwanger zijn" haha

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    mooooie buikjes!! ik ben als de dood dat ik net als mn zus/mam wordt en probeer er iig qua voeding op te letten!! en blijf bewegen zolang t kan.
    hier heb ik op t werk weide shirts asn, maar dat wekt ook vragen want dat heb ik maar heel soms en nu constant. thuis "show" ik m wel ;) en straks op vakantie ben kk ook nie vanplan m te verbergen! ze kennen me toch niet!! ;) hihi

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @spannendetijden, haha ik maakte me er in mn vakantie idd ook niet druk om :D maar moet zeggen dat ik laatste tijd ook deels expres al wat wijdere shirts voornamelijk droeg, dan zzou t niet opeens een omslag zijn...en zit ook gewoon lekkerder als ik last heb van mn darmen (pds, dus erg regelmatig ;))

en verder zie ik t allemaal wel :) mn mams woog 52 kg voor haar zwschappen, tijdens zwschap werkelijk gigantisch, en na bevalling zat ze eigenlijk alweer op dr normale gewicht ;) nou ik ben niet zo dun en licht als zij ooit was :D maar zie t allemaal wel :) is toch afwachten...wil idd niet al teveel toegeven aan snackbuien, maar ga t mezelf ook niet geheel ontzeggen ;)

15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Mooie buikjes! Succes met het verstoppen! haha

Mijn zus was bij haar eerste zwangerschap gigantisch. Niet alleen haar buik, ze was ook 20 kg aangekomen en zag er echt opgeblazen uit (ze hield vocht vast). Ik hoop zo dat ik dat niet krijg. Tot nu toe ben ik nog niet zwaarder geworden gelukkig! En ik ben voor de zwangerschap net 5 kg afgevallen, dus heb een buffer :) Misschien dat het daardoor mijn collegas minder zal op vallen als mijn buik dikker wordt....omdat ik eerst ook meer buik had. (daar zijn ze nog wel aan gewend).

Heb net even in de zak met zwangerschapskleding van mijn zus gesnuffeld. 1-2 broeken zijn heel mooi en passen goed. Dus die zijn voor het begin. Dan zijn er nog broeken die me nog te groot zijn, maar wie weet heb ik ze nog wel eens nodig. Verder ook paar t-shirts etc. Wel handig :) Maar tot nu toe gaat het nog met mn normal kleding (behalve een paar strakke broeken).

16. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik mag me hier ook aanmelden, weet het al een tijdje maar vind het zo spannend.
    Heb 2 weken terug een echo gehad en daar was op te zien dat ik zwanger was maar verders nog niets. Volgende week vrijdag mag ik weer voor een echo.

Dit is mijn 4e zwangerschap waaruit 1 jongentje uit voort is gekomen. Heb 2 ma gehad dus is ik ben erg blij maar ben ook best bang of alles wel goed gaat.

snoet

17. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    zO, meiden. Het is weer tijd voor een buikfoto/ ben benieuwd of het verschil al te zien is.

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook al een aardig buikje (2e kindje). Op vakantie probeerde ik m'n buikje steeds in te houden maar het ging helaas niet :D

Bijgevoegde bestanden:

19. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    kado mvm

buikfoto week

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Roze rood : je ziet wel verschil hor! Vooral in het 1 geheel worden met je “boven”buik :D
    Mooi hor!!!

Dientje: Wauw!!! Wat een mooi buikje al!!!! (schijnt idd met 2e sneller te gaan!)

Flientje: wat een schattig buikje ook al! Nice!

Ik hoop dat mn buikje de komende weken nog mooier gaat groeien. Nu weet nog niemand het op mn werk (behalve naaste collega want die is echt vriendin van me en mn chef!) en moet de boel dus verstoppen maar als ik terugkom ben ik de 12wk voorbij en kan ik de boel showe! :D vet leuk!!!!

Deel Deze Pagina