Wat een buikjes! Groeit jullie buik ook zo hard? Als ik hem om de 2 à 3 dagen opmeet lijkt ie wel een cm of 2 gegroeid te zijn!
Goeie morgen! zo al flinke buikjes komen er voorbij! ik heb ook het idee dat de afgelopen week mijn buik flink is gegroeid, vooral 's avonds heb ik echt een bolletje. morgen maak ik een foto. tori jouw buikje is toch ook wel een stukje gegroeid hoor! ik zie duidelijk verschil met de vorige foto's.
ja hè Hip... dacht zelf ook al een beetje meer bolling te zien. Vind een gewone spijkerbroek ook al niet meer lekker zitten, dus moet echt nieuwe broeken gaan scoren.
Mooie buikjes al echt kleine bolletjes. Het zou erg leuk zijn als jullie er een vergelijk foto bij konden zetten van aan het begin. Dan kan je het beter vergelijken...
Altijd leuk om te zien, (buik)foto's ik zal die er van mij ook even opzetten. Heb niet echt het idee dat mijn buik al groeit al zeggen mijn broeken wat anders. Vind het ook wel erg spannend om het 2x mis is gegaan.
Hè Meise Mooie foto.s Ik had vandaag goede echo Dus zal straks s foto maken met tel en die dan morgen uploaden X miek
als ik mn buikje opmeet,..is ie niet veel gegroeid de afgelopen week. toch voelt t wel zo! dit is mn buikje vandaag met 8wk (ik heb in mn album vanaf wk 4 fotos maar zie niet veel verschil!
Mijn buik bij 9 wkn. Lekker veel ruimte voor mijn darmen, nadat er al twee 9-ponders ingezeten hebben .
wow wat hebben jullie al mooie buikjes terwijl je nog maar zo kort zwanger bent.. ik ben net 6 weken en ja mijn buik is ook wel een beetje rond en heb liever de knoop van mijn broek niet meer vast maar dat zijn toch echt mijn darmen geloof ik, hoe krijg je het voor elkaar, nu al zo'n mooie buik na 9 week? echt cool, lekker pronken met de kleine in je buik.
Geen idee hoe dat buikje er al zo snel is bij mij? Eerste kindje (wel 2x mk). Ben in gewicht nog niet bij gekomen wel juist 2 kg afgevallen.. Ik ben in ieder geval heel trots op mijn buik en vooral wat erin zit!
Wauw jullie hebben al echte zwangeren buikjes. Bij mij is het nog niet zo opvallend. @bloem is het voor jou ook het eerste kindje?
Blijft leuk om die buikjes te zien. Hier ruim 10 weken en nog steeds niet heel veel te zien. En het is dan al wel m'n derde
Verschilt duidelijk per persoon hoe rond je buik al is! Die van mij is ook mega bol, maar dat komt voornamelijk van mn darmen, want hij groeit ook enorm als ik gegeten heb!