@miekje, ja staat idd wat meer naar voren hoor! nou meiden, hier mijn foto van vanmorgen (9 weekjes), sorry voor de slechte kwaliteit, is mn telefoon niet zo goed in als t nog donker is 's ochtends met alleen ganglamp aan buik wordt met de week boller......en vandaag wat extra buikpijn van mn darmen, maar hoort er allemaal bij he... hihi
ja gaat echt hard ,mn darmen reageren erg enthousiast haha ze zijn ook behoorlijk geirriteerd en opgezwollen enzo, maar dat zou volgens de vk vanzelf weer minder worden nou heb ik er gelukkig niet zodanig last van dat ik constant naar de wc moet rennen ofzo, dat scheelt maar kan t ook niet meer echt verstoppen...dus zie mn collega's die t nog niet weten soms wel raar ff kijken
Babyfotograaf, dat ziet er al duidelijk zwanger uit! Ik heb m'n hoofd gewoon een beetje scheef gehouden en dan leek de foto wel recht . Ik zal morgen ook even weer een foto maken van mijn 9 weken buik.
Worden echt al buikjes hier ,zo leuk Ik heb m'n nieuwe positiebroek binnen,felblauw van mamalicious,heb nu ff gewone broek aan ivm poetsen maar zit constant met gulp open,straks dus nar zolder om rest positiekleding te halen X miek
@Hip bij jou zie ik ook echt al verschil hoor. @andere buikjes zien er ook al boller uit. @Babyfotograaf wow jij ziet er al echt zwanger uit, dank je darmen. Kan me voorstellen dat mensen vermoedens krijgen
Gisteren flink naar de wc geweest ... en nu is m'n buikje weer weg! De eerste is 9 weken en de tweede is 8 weken:
Tori idd die van 8 weken is dikker!! hahaha...zal zo es mijn buik meten heb gister de hele avond op de wc doorgebracht haha
@tori, ohh inderdaad!! pfff laat mij ook eens zo naar de wc gaan zit nu al 2 dagen met buikpijn, maar om nou te zeggen t komt er allemaal zo lekker uit nie echt... weet niet of je t nog geheim wil houden, maar dat lijkt me dan bij jou wel weer wat makkelijker gaan? en wie weet krijg je straks een groeispurt hihi had jij erg goed getrainde buikspieren ook of niet? (kan ook schelen heb ik wel eens gehoord ) @buik opmeten, heb ik nog geen 1 keer gedaan haha misschien maar eens doen ter hoogte van navel toch??
ja ik doe ter hoogte van de navel vanaf het begin al dat er nog niks te zien was. vind het leuk om te weten hoeveel mijn buik groeid. ben al 2,5 cm gegroeid, is trouwens niks kleiner geworden ondanks dat ik gister echt diarree had (sorry ranzig whahaha) voelt wel minder strak en gespannen nu das wel fijn!
Hip, haha, ja heb nu m'n spijkerbroek lekker weer aan gedaan , dragen wanneer het kan denk ik dan! Jij dus ook je darmen geleegd gisteren, haha dan is jouw buikje ook weer minder bol. Ach, nog genoeg tijd om met een mega buik rond te lopen .
Babyfotograaf, haha ja naar de wc gaan is zeker een aanrader! Heb er wel even voor gezeten, want heel makkelijk ging het bij mij ook niet. Als ik drang heb moet ik ook meteen gaan want als ik dat niet doe gaat het zo moeilijk en springen er adertjes! Ben benieuwd naar jouw buikje na de 'leging' hihi. Ik heb mijn zwangerschap niet geheim gehouden, eigenlijk weet iedereen het die het wil weten het al vanaf het moment dat ik een de blasto (zie avatar) terug geplaatst heb gekregen. Ik hou ook een blog bij. Op zich heb ik wel een beetje buikspieren dus dat helpt wel mee denk ik, ik heb geen flubberbuik ... hij is gewoon bollig. Dat meten van de buik vind ik maar lastig, want waar moet je het doen en meet je het wel steeds op de juiste plek... ik doe het ter hoogte van m'n onderbuik en die is wel al een paar centimeter gegroeid toen ik vorige week voor 't laatst heb gemeten.
Hoi dames, Ik heb deze week even niets te doen dus heb me spontaan op het verdiepen van de zwangerschap gegooid. Er is echt zo veel wat ik niet weet en zo leer ik nog eens wat (buiten de boeken om). Ik ben zelf op 8 april uitgerekend en kan niet wachten tot ik ook echt een buikje ga krijgen . Wat grappig dat het bij sommige nu al zichtbaar wordt, hoe leuk! Met 6 weken zwanger heb ik al een foto gemaakt, misschien nu tijd voor een tweede . Spannend zeg en voor iedereen ook nog van harte gefeliciteerd met de Ukkepukjes in onze buiken (al is het nieuws iets minder recent ). @flieentje: leuk je buik!!
Ik mask foto elke week maar ik merk dat er nauwrlijks verschil zit tot nu toe. Ook geen gramm aangekomen. Op zich goed want 1-3mnd 0% aankomen, 4-5 mnd 25%, 6-7mnd 50%, 8-9mnd 25. Dus zit nog goed)) wel in de ochtend gewoon plat buik bijna wat ik altijd had maar rond middag avond begint die zich opblazen. Krijg wel tot nu toe alle broeken dicht maar merk wel dat de darmen zich vol maken elke dag of zo. Echte buik zal pas robd 12-16wk begint te groeien ))
@rara, wat leuk! nog erg subtiel, maar staat wat verder naar voren nu! @darmen legen, oh wat zou ik graag willen....hoe vaak ik geen aandrang heb en gelijk naar de wc hol...om vervolgens te zitten en dan helemaal niks noppes nada meer, zelfs geen gevoel tot ik weer opsta en dan begint t circus van voren af aan.... waar kan ik me aanmelden voor t legen? zit er zelfs aan te denken om weer even een keer uien te eten....(kan ik sinds 1,5 a 2 jaar spontaan niet meer tegen, moet ik gelijk rennen naar de wc), maar gevaar is...als ik er dan weer niet "genoeg" van eet zit ik de hele avond met buikkrampen.... van aanverwanten krijg ik enkel buikkrampen... lastig...