Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Rara Leuk die buik van je. Hij krijgt al een mooi ronde vorm. Je krijgt vast een heel mooi zwanger buikje!

2. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    De Roosvicee siroop Laxo is een natuurlijke hulp bij verstopping. Deze siroop is op basis van pruimen en deze vruchten hebben een natuurlijk laxerende werking. Daarom gebruik je Roosvicee Laxo bij verstopping van je darmen.

Niet geprobeerd maar iemand attendeerde mij hierop ;)

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rara, ik zal er nog eens over nadenken...ben er nooit zo'n voorstander van ;) hihi

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Babyfotograaf waar ben je geen voorstander van?
    roosvisee is gewoon natuurlijk drinken. is niks geks of onnatuurlijks aan om dat te drinken.
    zelfs gezond!
    je kan ook meer vezels eten, pruimen, peperkoek en veel water drinken.is zowiezo allemaal juist goed en gezond.

5. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
  6. aapie83

aapie83 Lid

28 aug 2012
    13
    0
    0
    amsterdam
    @ rara ziet er erg gaaf uit, wij kregen gisteren precies zo een zelfde show! was je in het amc? ik dacht je te herkennen...

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rara, wauw! :):):)

ik zal eens nadenken over de roosvicee....maar dronk gister gewoon sap (kiwi-sinaasappel van roosvicee) maar had daarvan al t idee dat t wat hielp :) darmen werden goed actief 's middags :)

8. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Nee was bij ons vk in Friesland dus verreweg van AMC ;)
    Heel bijzonder vond ik het en dat zullen de mensen die hetzelfde hebben gezien in hun buik kunnen beamen :D

9. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Oke fijn, ik gebruik nog niks maar heb wel last dus misschien ga ik ook nog wel iets proberen ;)

10. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Mooie buikjes!
    Wat een verschillen met een paar dagen/weken geleden!

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @rara: wat een mooi filmpje zeg! Dus je mocht van de VK een filmpje maken met je telefoon?! Hoop dat dat in het ZH ook mag als wij voor de 2e echo mogen, dan ben ik als het goed is bijna 11 weken!

12. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland

Bij welke vk zit je als ik mag vragen..Ik woon ook in friesland vandaar

13. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    In Gorredijk bij De Nieuwkomer

14. JosenAnnemieke

27 aug 2012
    20
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hoe gaat het met de kwaaltjes? Valt het jullie mee?
    Hier even een flinke off week. Hele dag misselijk en overgeven.

Wij mogen volgende week voor de echo maar wat is het spannend zeg. Mooi dat degene die geweest zijn goed lijkt te gaan in de buik. Wel een fijn gevoel lijkt me.

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @josenannemieke, he :( vervelend zeg dat je zo beroerd bent! hoop dat het gauw beter gaat! en anders gewoon medicijnen voor vragen hoor :) bij een hoop meiden/vrouwen helpen ze echt, dus als je het jezelf gemakkelijker kan maken, waarom zou je t niet doen? ;)

@kwaaltjes, hormonaal :p, extreem moe, uitbarsting van puistjes, enorm zere borsten, veel honger, en uhm...dat was t geloof ik wel :) gelukkig niet misselijk! *afkloppen*

en nu ben ik opeens wakker dus ik duik gauw de auto in en op naar huis! ;) fijne avond :)

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Nu ik mijn posoatiebroeken draag is mn buikje nog duidelijker aanwezig,ach iedereen weet t dus geen ramp,moet eigenlijk alleen niet teveel gaan snoepen want dan gaat t vast te snel ....

Klachten soms vlaagje misselijk ,vooral moe en erg droge huid :(

Josenannemieke balen dat je zo super misselijk bent,schroom inderdaad niet om bij ha wat te vragen want je moet wel iets binnen houden natuurlijk anders droog je straks nog uit, heel veel sterkte!

Ik ga lekker douchen en op tijd naar bed,morgen gezellig shoppen met m'n vriendinnetje

X miek

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Rara, wow mooi filmpje! die moet mijn vriend ook maar ff maken bij de volgende echo : morgen .. al ben ik dan pas 9,5 week ofzo ... en anders bij de echo op maandag de 24e, dan bijna 11 weken.

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    @babyfotograaf
    Thanks :). Nog een tip voor de darmen is het eten van roggebrood. Ik heb gelukkig weinig last tot nu toe, maar toen ik in het verleden een korte termijn roggebroodverslaving had moest ik veel vaker.

@rara
    Superleuk zo'n filmpje! Ik ga mijn lief komende dinsdag ook vragen het op beeld te zetten. Ook leuk voor de opa's en oma's enzo :).

Ik vroeg me af of jullie al verschil merken aan jullie haren? Ik heb heel stijl lang blond haar, maar ik heb het idee dat het de laatste dagen dikker begint te worden. Kan dat al zo snel?

19. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Rara leuk en mooi filmpje. Al echt een mensje en dan zo lekker beweeglijk. Wij mogen helaas niet filmen bij de gyn :( Snap niet waarom, want het is toch onze echo en ons filmpje. Ik zal mijn filmpje echt niet misbruiken tegen mezelf :S

Ik heb inmiddels ook 2-3 positiebroeken maar doe ze nog niet aan want pas een aantal broeken nog gewoon.

Vandaag bij VK geweest, alleen een gesprekje. Ze heeft even naar de hartslag gehoord, die was 119 en daarna 145 :)

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Rara superleuk filmpje !!!!!

Deel Deze Pagina