Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    haha ja okee, ik t vetje onder mn boobs, die tegen de onderkant van mn borstkas aan zit, die zit er nog wel een beetje ;)
    en dan bh zonder beugel doet wonderen :D whahaha

2. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    verheug me er nu al op eens trots te zijn op een dikke buik en de vetrolletjes niet te moeten verstoppen haha. dat komt dan na de geboorte helaas 2x zo erg weer terug.

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    buikfoto en echo 12,2w 003.jpg

Hier maar weer eens een buifoto had m vorige week al gemaakt maar nu pas zin om m te plaatsen:) hihi (buik 11 weken)

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Mooie buikjes komen er voorbij zeg! sommige zijn al echt flink gefroeid.
    ik heb vandaag een foto gemaakt, batterijen vd camera zijn nu leeg dus zet ze vanavond of morgenvroeg op de pc en dan plaats ik er ook hier eentje.
    maandag hebben we de termijn echo heb er echt zin in!
    Verder ben ik nog echt kotsmisselijk, hoop dat ik daar snel vanaf ben ben het onderhand wel moe!

5. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik vind zelf dat er nog niet veel te zien is, maar bij deze mijn buik bij 8w5d...:)

Bijgevoegde bestanden:

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou er zijn al echt wel wat bolletjes zichtbar meiden, mooi hoor!!!!

@Schmidt, wanneer heb jij die bbz gehad??? Hier helaas ook meegemaakt vorig jaar aug. Maar gelukkig zijn we weer lekker zwanger !!!!

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    moon Togh zie je wel bij jou dat je zwanger bent! Het iets wat ronder aan de onderkant

Mooie buikjes meiden!

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    THNX!:) Zo had ik het nog niet bekeken, ik zal ml daar straks ook even op wijzen, die loopt mij de hele week al voor Dikkie Dik uit te maken...:D
    Daar zegt ie dan overigens wel gelijk achteraan dat hij solidair is en samen met mij zwanger is (en trommelt daarbij op het biervust wat zijn sixpack "verhult"...:p)

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Haha die mannen ook!
    Bij mijzelf is het ook ronder aan de onderkant vanaf daar zie je ook echt een "zwanger" buikje

10. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ja bij mij bolt het ook van onderen, maar de rest wordt al een beetje meegetrokken haha.

Hebben jullie ook vaker spierpijn in jullie heupen en benen. Ik heb dat deze week bij altijd aan het eind v.d dag. Als ik hoest krijg ik steekjes in mijn onderbuik! Dat had ik vroeger nooit, dus zal ook wel met de zwangerschap te doen hebben.

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Moon, mooi buikje hoor! en de rest van de buikjes die ik voorbij het zien komen ook ; sommigen écht al duidelijk zwanger!!
    Hier is m'n buik weer terug bij af volgens mij, haha. Heb misschien ook te weinig gegeten de laatste dagen.
    1e foto is 8 weken, 2e foto 10w2d

Bijgevoegde bestanden:

12. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Tori: Dank je, jij hebt ook echt wel een verdikking zitten laag op je buik!
    Misschien kleedt zwart af en moet je de volgende keer een foto maken met een blote buik?:D

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @minie, dat is 2 jaar terug geweest. Het heeft lang geduurd, maar idd nu zijn we mooi zwanger :)

Vandaag maakte mijn moeder een opmerking over mijn buik, dat hij al duidelijk dikker is geworden. Ik zei al:"dat zijn alleen nog maar mijn darmen". Mijn moeder zei vervolgens. Ja, maar alles wordt door de baarmoeder verplaatst. Ik wil ook al een dikke buik :p.

14. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Tori moeilijk te zien.lijkt het zelfde gebleven, maar kan ook door het shirt natuurlijk, wacht maar over een paar weken begint het vanzelf.
    dan zijn het niet alleen de darmen, maar ook de bm die boven het schaambeen uitkomt.

ik plaats morgen de foto, heb em wel vanmorgen al gemaakt.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    M'n onderbuik voelt ook al wel dikker en haha ja zwart kleedt misschien teveel af. Ben benieuwd hoe snel het gaat als m'n bm eenmaal boven m'n schaambot uit komt.
    Hip, ben erg benieuwd naar jouw buik!!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    10w4d
    Bekijk bijlage 275486

12w1d
    Bekijk bijlage 275487

ik dacht dat het niet echt meer was gegroeid, maar wel dus haha
    ook helemaal onderin begin je al echt een bobbeltje te zien waar de bm boven het schaambeen uitkomt.
    was vergeten mijn buik op te meten, zal ik morgen es doen.

17. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Mooooooooie buikjes :)
    Ik zal straks i pad ook weer gebruiken voor foto en dan ff linkje plaatsen, dinsdag de 12 weken echo,toch weer spannend ...

Fijne avond en welterusten alvast!

X miek

18. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Geen buikjes meer?

ik ga nu denk ik elke week een foto maken.

miekje veel plezier bij de 12 weken echo, ik had em gisteren is echt zo mooi, heerlijk genieten!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Hip, je buikje is nu duidelijk gegroeid! En dat zal het nu dan ook wel blijven doen dus goed idee om elke week een foto te maken. Ik doe dat ook! Ik heb vanochtend ook weer eentje gemaakt, als ik vanavond zin en tijd heb zet ik 'm er op.
    De kleine past nu nog net in de bm zoals ie is dus over een paar weken dan zal de bm wel groeien en gaat ie dus boven 't schaambeen uit komen.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    He tori de bm komt boven het schaambeen uit meestal vanaf 11 weken ongeveer, ik kan em ook al voelen, vorige week twijfelde ik nog was het een heel klein randje, maar nu al zeker een vingerdikte volgensmij.
    vind het steeds leuker worden nu hihi

Deel Deze Pagina