Hè dames 12 weken echo was prima Zal vanavond foto maken,is er van de week niet meer van gekomen door drukten... Wil nu Ff dutje doen maar klein meisje wil niet slapen....lastig Tot snel! X miek
Buik met bijna 10 weekjes.... | Mooie buikjes allemaal... en dat allemaal in verschillende soorten en maten.
Fijn dat de echo's goed waren meiden! Nog 10 nachtjes slapen, dan mogen wij eindelijk ook weer! @baarmoeder voelen: hoe voel je dit? Voelt het dan hard aan boven je schaambeen ofzo? Heb geen idee!
Vandaag de termijn echo gehad en alles was goed. Ben nu 11.3 weken zwanger iets langer dan we dachten. Over 8 weken krijg ik nu pas weer een echo. Maar gelukkig gaat alles goed.
Heldere echo. Mooi hoor! Vandaag heb ik na een week weer gewerkt, en ik kreeg allemaal opmerkingen over mijn buik. De meeste beginnen het nu echt te zien. Ik moet eigenlijk een keer een foto maken, maar iets houdt mij tegen. Hoe uploaden jullie de foto's hier. Moeten jullie hem eerst via een ander programma bijv. fotobucket uploaden? Groetjes
hoi dames ik wil ook even met trots mijn buikje showen. dit is mijn 3e kindje. uitgerekend voor 21 april 2013.
mooie buikjes en echo's, Het wordt steeds leuker omdat er steeds meer te zien is Ik ga morgen wel weer een foto plaatsen. Mijn VL zei vandaag bij thuiskomst. "oh jij bent echt al dik geworden". Ik zeg "rond niet dik!". hihi
wow kimberly je hebt al echt een hele mooie zwangere buik. Gaat waarschijnlijk sneller als het de 3e is.
Hoi, Ik heb me net aangemeld!! Ik ben zwanger van de derde en 10 april uitgerekend. Ik heb al een behoorlijke buik!! Deze foto is gemaakt met 9 weken zwangerschap!!
@kimberly&Ilonam, mooie buikjes al zeg! Wel duidelijk dat jullie al eerder zwanger zijn geweest! Leuk! @muisje, jouw buik groeit ook mooi!
Lang niet geweest, maar ik ben er weer! Ben 11 dagen op vakantie geweest. Heb gisteren een buikfoto gemaakt. Met precies 13 weken.
@corina ik geloof dat mijn buik wel vergelijkbaar is met die van jou. @andere mooie grote ronde buiken. ik vroeg me al af of het vroeg is met 13weken langzaam behoefte te krijgen zwangerschapsbroeken aan te trekken. maar kennelijk ben ik niet de eerste
Hallo allemaal, Zie al een hoop mooie buikjes langskomen, het begint er al steeds meer op te lijken! Als het lukt post ik morgen weer een buikfoto!